110alflor Posted December 13, 2016 Share Posted December 13, 2016 Skal bytte termostat på min w211 og lurer på om jeg MÅ bruke original kjølevæske fra Mercedes eller om jeg kan bruke en annen? Hva er i så fall problemene som kan komme av å bruke uoriginal? Håper på kjapt svar da jeg står å skal gjør det nå. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Christian Sørensen Posted December 13, 2016 Share Posted December 13, 2016 Du må ikke bruke original. Men bruk en av samme farge som den du har, samt at den du bruker oppfylller kravene og spesifikasjonene som Mervedes krever. Kravene kan du finne i instruksjonsboka. Sent fra min SM-G935F via Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Tømmerås Posted December 13, 2016 Share Posted December 13, 2016 Jeg skyllet godt igjennom systemet og fyllte på blå væske fra Felleskjøpet(Statoil). Den er godkjent for bruk i motorer med aluminium. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts