kvitvangen93 Posted December 11, 2016 Share Posted December 11, 2016 heisann for ikke lenge siden gikk jeg til innkjøpe av en w211 270cdi med airmatic å alt av utstyr, men no i den siste tiden har jeg blitt litt plaget med feilmelding på luftfjeringa,men selv mener jeg at bilen holder rett høyde og jeg får til og justere bilen opp på max,noen som har vært borti lignende? også lurer jeg på om noen her inne har diagnose system? såfall hvilken type? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
KennethJ Posted December 11, 2016 Share Posted December 11, 2016 Det er en rekke medlemmer som har stardiagnose (det er visst det som er tingen til disse bilene) Det er mye lettere å få hjelp hvis du prøver å si ca hvor i landet du holder til. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
FrodeS Posted December 12, 2016 Share Posted December 12, 2016 En sånn feil som kommer etter litt kjøring KAN bety at pumpa sliter med å bygge opp riktig trykk fort nok. Diagnose vil vise evt feil. Om pumpa ikke gjør jobben, kan den vanligvis overhales enkelt og rimelig med ny stempelring. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
kvitvangen93 Posted December 12, 2016 Author Share Posted December 12, 2016 bor i steinkjer nord trøndelag var det jeg også tenkte har nettop overhalet bil nr 2 sin kompressor Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Odin E Posted December 13, 2016 Share Posted December 13, 2016 bor i steinkjer nord trøndelag var det jeg også tenkte har nettop overhalet bil nr 2 sin kompressor Om du gidder å kjøre til Verdal, kan vi ta en sjekk på den Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts