GL Posted December 10, 2016 Share Posted December 10, 2016 Byttet bilstereo og koblet til boks på fiberoptikk for å få alt til å fungere. Dette på en GL 2007 modell. Ble strømløs etter 2 døgn da nøkkel står i tenningen. Virker for meg at forsterker kanskje ikke kutter som alt annet etter 15 minutte når nøkkel står i. Noen som vet noe om dette og vet om dette kan løses på noen måte. En eller annen gang blir jeg vel å glemme nøkkelen i tenningen. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
slippern Posted December 13, 2016 Share Posted December 13, 2016 Opplevde det samme på min W211, oppdaget at den ettermarkeds-fiberboksen aldri gikk i dvale/hvilemodus slik at fiber-ringen var aktiv hele tiden.. Visste seg at den fiber-boksen ikke funket på min(null lyd), så måtte legge opp kabler.. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
GL Posted January 24, 2017 Author Share Posted January 24, 2017 Vet du om det finnes bokser som slår seg av? Det er nokk det som skjer med min også, står strøm på så lenge nøkkelen står i. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts