Henning Bruun Posted December 9, 2016 Share Posted December 9, 2016 er det noen som har erfaring med denne?? https://www.commandonline.co.uk/Mercedes-USB-DAB.html Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Classic Posted December 10, 2016 Share Posted December 10, 2016 Hm, hvis det er en USB-penn som skal til, funker vel dette på vår 212 sitt media interface system? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Megaoctane Posted December 13, 2016 Share Posted December 13, 2016 Sjekk med MDNAV. Gå på Finn og søk på "mdnav NTG". Da får du en original løsning Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Tømmerås Posted December 13, 2016 Share Posted December 13, 2016 Kan ikke si noe om produktet men, jeg har handlet fra den butikken og de kan anbefales Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henning Bruun Posted December 16, 2016 Author Share Posted December 16, 2016 Kan ikke si noe om produktet men, jeg har handlet fra den butikken og de kan anbefales mener du mdnav eller den jeg linker til? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Tømmerås Posted December 17, 2016 Share Posted December 17, 2016 Den du linket til Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Henning Bruun Posted December 17, 2016 Author Share Posted December 17, 2016 OK, takk. Kan jeg spørre hva du kjøpte der? Sent from my iPhone using Tapatalk Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Tømmerås Posted December 18, 2016 Share Posted December 18, 2016 OK, takk. Kan jeg spørre hva du kjøpte der? Sent from my iPhone using Tapatalk Kabeladapter m/mikrofonkabel da jeg bygde om fra Audio20 til Comand NTG 2.5 i 211´n. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
hegbom Posted April 25, 2017 Share Posted April 25, 2017 Oslo bilstereo har montert dab i min bil fullt integrert. Måtte ha en ekstra antenne som ble satt lite synlig bak. Har vanlig radio/cd uten cd veksler. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Eirik Tømmerås Posted April 25, 2017 Share Posted April 25, 2017 CD-veksler er uansett veldig 90 talls Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts