TommyDN Posted December 7, 2016 Posted December 7, 2016 Hei. I dag brukte jeg viskeren som normalt og plutselig sto den fast midt på ruta. Viskermotoren bråker så er usikker. Noen som har hatt samme problem?? Hvordan får jeg av plastikken, for regner kanskje med det sitter noe mekanisme under der Quote
GJB Posted December 7, 2016 Posted December 7, 2016 Hei. I dag brukte jeg viskeren som normalt og plutselig sto den fast midt på ruta. Viskermotoren bråker så er usikker. Noen som har hatt samme problem?? Hvordan får jeg av plastikken, for regner kanskje med det sitter noe mekanisme under der Plastdekselet er bare å løsne på hver side, er klipset på. Men er viskerarmen helt slapp nå, så du kan dytte den att og fram uten motstand? Kan være den lille braketten som fester motoren til mekanismen som er røket eller hoppet av, var borti det en gang på W202. Da var også splines skadet, så braketten måtte byttes. En annen ting jeg også har vært borti var rett og slett at mekanismen frøs fast, da vil litt plussgrader løse problemet.. Quote
Recommended Posts