110alflor Posted December 5, 2016 Posted December 5, 2016 Mulig det er feil forum, men lurer på om noen her inne vet o en nettside for billige deler. Er ute etter ny dynamo og termostat. Quote
FrodeS Posted December 5, 2016 Posted December 5, 2016 Mulig det er feil forum, men lurer på om noen her inne vet o en nettside for billige deler. Er ute etter ny dynamo og termostat. Hei. Hva er du ute etter? Absolutt billigst mulig? Klubben har diverse avtaler. Et medlemskap kan fort spare deg for mange penger om du handler på Stjerneservice, BOS, osv. Quote
110alflor Posted December 5, 2016 Author Posted December 5, 2016 Ikke billigst mulig, men ikke heroinpris heller Quote
Kenneth Sivertsen Posted December 5, 2016 Posted December 5, 2016 Sjekk ut mekonomen, meca osv om du har rabatter der. Kjøpte en dynamo til en jeep commander da de har mb motor i disse. Dynamo kom seg på 4 lapper mener jeg, da med den gamle i bytte. Men lønner seg helt klart å sjekke med flere og ikke bare handle på første og "beste" plassen. Quote
Mercedesmannen Posted December 6, 2016 Posted December 6, 2016 http://www.autodoc.co.no Ellers kan du Google delenummer uten A foran. Da får du mange treff Quote
Eirik Tømmerås Posted December 6, 2016 Posted December 6, 2016 Sjekk Eurodel. Du skriver ikke hvilken 211 men, jeg sjekket pris på dynamo til min 220cdi og de starter på vel 3000,- og så velger du hvilket merke du vil ha. Jeg har handlet mye her og de er billige, raske å sende og greie å ha med å gjøre, og så velger man selv kvalitet/pris man vil ha. Som i tilfellet med dynamoen her så er den billigste ATL? og Bosch koster 4300,-, vet hvilken jeg hadde valgt Quote
FrodeS Posted December 6, 2016 Posted December 6, 2016 Det er alltids mye å finne på ebay eller på enellerannenutenlandsknettsjappe.co.no , men jeg vil absolutt anbefale at man sjekker her hjemme også. Melder man seg inn i klubben, er det en del avtaler å nyte godt av, og kun når avtalene faktisk benyttes, så kan klubben fremforhandle enda bedre avtaler på vegne av medlemmene. Husk at handler du Norge, så har du også norske forbrukerrettigheter, noe du bare kan se langt etter ved kjøp utenlands. Quote
Eirik Tømmerås Posted December 6, 2016 Posted December 6, 2016 eurodel.no er en Norsk nettbutikk med adresse Haslum. Quote
Recommended Posts