Jump to content

Recommended Posts

Posted

Mulig det er feil forum, men lurer på om noen her inne vet o en nettside for billige deler.

Er ute etter ny dynamo og termostat.

Hei.

Hva er du ute etter? Absolutt billigst mulig?

Klubben har diverse avtaler. Et medlemskap kan fort spare deg for mange penger om du handler på Stjerneservice, BOS, osv.

Posted

Sjekk ut mekonomen, meca osv om du har rabatter der.

Kjøpte en dynamo til en jeep commander da de har mb motor i disse.

Dynamo kom seg på 4 lapper mener jeg, da med den gamle i bytte.

Men lønner seg helt klart å sjekke med flere og ikke bare handle på første og "beste" plassen.

Posted

Sjekk Eurodel. Du skriver ikke hvilken 211 men, jeg sjekket pris på dynamo til min 220cdi og de starter på vel 3000,- og så velger du hvilket merke du vil ha.

Jeg har handlet mye her og de er billige, raske å sende og greie å ha med å gjøre, og så velger man selv kvalitet/pris man vil ha. Som i tilfellet med dynamoen her så er den billigste ATL? og Bosch koster 4300,-, vet hvilken jeg hadde valgt :lol:

Posted

Det er alltids mye å finne på ebay eller på enellerannenutenlandsknettsjappe.co.no , men jeg vil absolutt anbefale at man sjekker her hjemme også. Melder man seg inn i klubben, er det en del avtaler å nyte godt av, og kun når avtalene faktisk benyttes, så kan klubben fremforhandle enda bedre avtaler på vegne av medlemmene.

Husk at handler du Norge, så har du også norske forbrukerrettigheter, noe du bare kan se langt etter ved kjøp utenlands.