Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei,

Skal nå bytte ut min gamle sliter av en 202 - og ville igrunn ha en S204.

Finner mange biler som kan være av interesse, men vil gjerne ha litt innspill her om hva som bør være på en sånn bil.

Jeg liker gode lys, og ser primært etter biler med xenon, men er det noen som har erfaring med biler uten xenon - om de lyser godt nok  i forhold til xenon? altså er det et kriterie jeg ikke trenger å bry meg om?

På min S211 avantgarde, var det standard med bi-xenon- er ikke det standard med xenon på 204 når de kommer i avatgarde utgaver?

Jeg skal ha bilen i 6-10 år - så utstyr som gjør den lett å selge igjen bryr meg ikke.

Hva ellers bør jeg sørge for å ha med av utstyr? (kjekt å ha)

Er det noe generelle feil med 204 jeg bør vite om?

Har høy km stand mye å si på disse bilene om de er godt vedlikeholdt?

Posted

Vet at 204 ikke leveres med Xenon som standard på Avantgarde i allefall. Har et søskenbarn med en 2010 modell uten Xenon men Avantgarde. Vet også at faceliften ikke ble levert med det. E-klassen ble vel levert med standard Xenon opp til 212 prefacelift om jeg ikke tar helt feil.

Posted

Er ikke Avantgarde utstyrsnivå som aktiverer Xenon. Har hatt en S204 før facelift med vanlig Halogen frontlys.

Har nå en S204 facelift utgave med xenon og ILS. Det er kjempestor forskjell.

Jeg ville ikke vært i tvil om hva jeg skulle valgt, helt klart Xenon.

Når det gjelder utstyr ellers så følger jeg deg ikke med å si at utstyr ikke spiller noen rolle da du skal ha den 6 - 10 år

Akkurat da er det vel viktig at du får det utstyret som du ønsker deg, du skal tross alt ha den lenge.

• 3 weeks later...
Posted

Er ikke Avantgarde utstyrsnivå som aktiverer Xenon. Har hatt en S204 før facelift med vanlig Halogen frontlys.

Har nå en S204 facelift utgave med xenon og ILS. Det er kjempestor forskjell.

Jeg ville ikke vært i tvil om hva jeg skulle valgt, helt klart Xenon.

Når det gjelder utstyr ellers så følger jeg deg ikke med å si at utstyr ikke spiller noen rolle da du skal ha den 6 - 10 år

Akkurat da er det vel viktig at du får det utstyret som du ønsker deg, du skal tross alt ha den lenge.

Jeg mente på ingen måte å si at utstyr spiller ingen rolle, men utsyr som "eksperter" anbefaler for å gjøre den letter salgbar etterpå betyr mindre- men veldig feil formulert, da jeg er kresen på utstyr av natur :P

Har nå funnet denne http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=87625402&fks=87625402

Hva mener forumet? Yei or nei 8)

Posted

Ikke at det betyr noe, men hvorfor er det en på Nesøya som selger denne, mens alle bildene er merket forhandler i Fr.stad?

Registrert første gang på eier

21.08.2013

Registrert i distrikt

Billingstad

3 år gamle bilder fra da bilen ble kjøpt i Fredrikstad?

Bilen er sikkert like fin nå som da.  :lol: