Guest Helge Posted January 14, 2007 Posted January 14, 2007 Hei! Vindusviskerarmen på -99 mod E 240 får jeg ikke ned igjen! Skulle ta bort snø av frontruta og løftet viskerarmen opp slik at den sto oppe! Nå får jeg den ikke ned,så er det en mekanisme jeg må dytte på under for at den skal legge seg ned og inntil ruta igjen? MVH Helge!
Thomas Madsen Posted January 14, 2007 Posted January 14, 2007 Hvis du har samma monoarmen som jeg har, så satt min også dønn fast... den bare satt fast, så du må bruke litt CRC og ta i..... Var ihvertfall det på min 202 C180 Monovisker... Nå går den opp og ned som bare det...
Guest Helge Posted January 14, 2007 Posted January 14, 2007 Halla! Takker for svar,supert! Ja jeg kunne holdt den bare oppe når jeg tok av snøen,men dro den litt til og da sa det "knepp"! Om du mener det er å smøre opp litt,ta i ekstra,så gjør jeg det,for skal bruke bilen i morra tidlig!
Thomas Madsen Posted January 14, 2007 Posted January 14, 2007 Var ihvertfall det gjorde, min sa knepp den også, og der satt den DØNN fast og jeg fant ikke noen måte å få den ned på, dette skjedde om sommeren, eneste jeg fikk gjort var å bruke litt CRC og muskler...
Guest Helge Posted January 14, 2007 Posted January 14, 2007 Ok du,skal prøve med CRC her,så kan jeg komme tilbake til deg etterpå! Kanskje det blir erstatning,he,he...
Guest Helge Posted January 14, 2007 Posted January 14, 2007 Ja CRC var det som måtte til,da slapp den seg lett tilbake! Tusen takk for så raskt svar du,så er det noe mer så hører du nok fra meg,he,he!
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now