Mondragon Posted December 3, 2016 Posted December 3, 2016 Hei Vi har en Mercedes GLK 2010 modell som vi har hatt inne nå for installering av DAB. De som gjorde dette hadde bare sett dette slag anlegg (originalt anlegg med CD, navi etc) et par ganger før og de klarte ikke å oppdatere telefonboken på den. Før har vi satt den inn til Mercedes for denne oppdateringen og de har gjort det via en datakabel som ligger tilgjengelig i hanskerommet men...kan vi gjøre dette selv på noe vis? Telefonen finner og parer seg via Bluetooth med de andre telefonene våre men vi får ikke gått inn og ført kontaktene over - kontaktbokvalget blir ikke aktivt. Er litt tungvint å sette den bort for dette og det hadde vært fint å kunne oppdatert og ført over litt jevnlig selv. Noen som vet? På forhånd takk Quote
Will Posted December 3, 2016 Posted December 3, 2016 Mulig jeg husker feil her, men må vel godkjenne på telefonen på et vis om kontaktene skal overføres til anlegget i bilen. Detter gjøres vel på forskjellig måte alt etter hvilken telefon du har. Det enkleste er vel ofte å deautorisere telefonen i forhold til anlegget i bilen og begynne helt på nytt. Da blir dette et av spørsmålene/valgene så vidt jeg husker.... Quote
Eirik Tømmerås Posted December 3, 2016 Posted December 3, 2016 Min Comand NTG 2.5 tar ikke telefonboka fra android telefoner, kun iphone... Quote
Recommended Posts