Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ja. har henta boden som blei bestilt frå nododden.

eg henta den frå haugesund. Litt langt ja...men godt sikra på bil henger.

Trur det var ca 5.5 m lang henger då.

og ca 1500  kg. merka ikkje så masse til det opp tunellen egentlig.

_C013195.jpg

Posted

Fikk meg til å tenke på då bestefaren min nesten kjaure campingvogna av vegen med sin Opel Rekord 3.0! Var så lett oppover Strynefjellet at han gløymde den var der :D

Posted

var litt slik..men har jo kjørt lastebil i  noken år så vanene er vell deretter.

MEN har testa opp kjekke bakker. men vakte litt oppyn då. hehe

forbruket rekna eg med blei 1.2. men endå på 1 l mila.

No er det berre å sette opp ramme og sette sammen lager/ verksted(sykkel) og med tida. mitt kontor.skikkelig

manne hule!.

Posted

320 bensin?

Kjekt å trekke henger med litt motor, men forsiktig med den hengeren der. Ser ut som den har akslingene latterlig langt frem, da er det lett å få feil tyngdepunkt og ustabilt slep.

Posted

320 bensin?

Kjekt å trekke henger med litt motor, men forsiktig med den hengeren der. Ser ut som den har akslingene latterlig langt frem, da er det lett å få feil tyngdepunkt og ustabilt slep.

320 diesel dyr.

"men forsiktig med den hengeren der. Ser ut som den har akslingene latterlig langt frem, da er det lett å få feil tyngdepunkt og ustabilt slep."

merka eg. så over 90 eller sving var ustabilt. ikkje kjekt, men den holdt. hadde ein god maskin henger. den var god den. brei over akslingen. og...3500 kg..min tok vell 2100..lasta ikkje over vekt alså. men kunne med den hengaren.