Izze Posted November 25, 2016 Posted November 25, 2016 Hei. Jeg har en Mercedes c 220 CDI T-model. Jeg sliter med og starte bilen når jeg ikke bruker motorvarmer. Jeg harvskiftet alle pluggene, fødepumpe og mate pumpen, dieselfilteret. Å ennå vil den ikke starte med mindre den har motorvarmer. Det er nok varmeren står i ca 30 min så starter den med en gang. Jeg sliter også med at den går i nødmodus (automat). Men på feilsøking får de ikke opp noen feil som kan si at den skal gå i nød. Er det noen som har vært borti dette før, og evt. Vet hva det kan være? Har vært innom flere bil verksted og ingen skjønner hva det kan være, siden jrg har skiftet så mye. Det skal også dies st jeg må begynne og bruke motorvarmer allerede når det er +8 ute. Håper noen kan hjelpe meg. Quote
Christian Sørensen Posted November 25, 2016 Posted November 25, 2016 Årsmodell? Sent fra min SM-G935F via Tapatalk Quote
Steve Posted November 28, 2016 Posted November 28, 2016 Har du sjekket gløderele? Sent fra min E6853 via Tapatalk Quote
Recommended Posts