Jump to content

Recommended Posts

Posted

Prøver nå å lufte min sec for salg her inne (kun her). Jeg ønsker å selge min sec, til fordel for mitt "største" Mercedes ønske: W108 med en av de største motorene.. Har du gått med tanker om en fin sec, så har jeg bilen for deg!

Ta kontakt for info om min bil, så skal jeg forsøke å svare så godt jeg kan.

Teknisk: 1985 mod 500 sec, gått ca 205000 km, og jeg har byttet hele innredningen (inkl dashbordet etc) til en strøken sort velur innredning fra 1991. Bilen har ikke vært ute på vinterføre på mange år, så derfor har jeg ikke vinterdekk. Bilen har kun noen få rustflekker på de "vanlige" stedene. Går svært fint i motor og gir, bortsett fra en liten eksosfis under bilen. Ring for info!

Ønsker du å kjøpe bilen på "vanlig" måte, så diskuterer vi prisen her i garasjen, og kun her!  8)

Har du bud eller bytteforslag, så kan du ringe meg på 93850239

....Bilder har jeg ikke klart å legge inn her, men det kan fåes bilder på mail... sorry!  :thumbright:

Posted

Prisen ja?  :D

Jeg selger ikke under 75000,- (selvkost), tenker jeg... men jeg er ikke så opptatt av pris, hvis deale'n føles bra, og at bilen blir tatt vare på...

Selvfølgelig så er det viktigste for meg, å kunne gå videre med et nytt prosjekt!  8)

Posted

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=85023094

Da har jeg avertert min kjære 500 sec. Jeg tror jeg nå har funnet en svært fin w108, så da har jeg prøvd å se om det er noen interesse for min bil. Kjenner du noen som kunne tenke seg en slik sec, så setter jeg stor pris på få litt hjelp, om du sender min annonse videre! Eksempel "tryneboka" eller "trittel" 😀 hehe...

....Kanskje jeg kan få oppfylt min mangeårige drøm om å kunne cruise rundt I en w108....

Posted

Skulle veldig gjerne hatt en sånn jeg, bare dumt det må betales for.

Vet du hva som har skjedd med høyredøra?

Høyre døra? Hvis det er farge forskjellen du tenker på, så har du helt rett. ☺ I en spesiell vinkel, så kan det er ut som begge dørene, engang har vært lakkert. Men det er ikke mens jeg har hatt den. Og dessuten så må du "leite" etter fargeforskjell, når du ser bilen foran deg.... Terje

Posted

Jeg skulle ha en boks med lakk til min Astralsilber W123, og fikk beskjed om at det var minst 3 forskjellige sjatteringer av sølv, og jeg så tydelig forskjell på fargen på lokket til sparayboksene når jeg stilte dem opp utenfor butikken så de relekterte lyset. Bilene kom originalt med lakk fra enten Herberts eller Glasurit, men det er tydeligvis flere faktorer inne i bildet!

Flott bil!

Med vennlig hilsen, Olaf

Posted

Jeg skulle ha en boks med lakk til min Astralsilber W123, og fikk beskjed om at det var minst 3 forskjellige sjatteringer av sølv, og jeg så tydelig forskjell på fargen på lokket til sparayboksene når jeg stilte dem opp utenfor butikken så de relekterte lyset. Bilene kom originalt med lakk fra enten Herberts eller Glasurit, men det er tydeligvis flere faktorer inne i bildet!

Flott bil!

Med vennlig hilsen, Olaf

I dag analyserer dem fargen for å finne den samme på 3 punkter. Så man får ikke like stor forskjell som før

Posted

Flott bil!

Med vennlig hilsen, Olaf

I dag analyserer dem fargen for å finne den samme på 3 punkter. Så man får ikke like stor forskjell som før

Det har du nok rett I Syver, men tror ikke det er gjort på min bil... 😉

Men jeg tror nok et lakkeringsverksted eller noe slikt kanskje kan "rubbe" lakken litt, for å redusere forskjellen litt mer. Men siden jeg I første omgang kjøpte bilen for ombygging, så hadde jeg uansett måtte lakkert bilen alikevel. Det blir ikke noe av nå, så da blir det opp til kjøper å avgjøre "sjebnen" for denne bilen... 😎

Det er en w108 som er bilen som jeg drømmer om...! 😄👍

Så er det noen der ute som har en fin w108 som er I lik forfatning som min sec, så er jeg åpen for en byttedeal! (drømmer o drømmer)

Terje

Posted

Er det ingen interesse for en sec? Tror kanskje jeg trenger å kommentere prisen min litt: Det er noen som har mailet meg og kommentert: ...Den bilen må det være noe galt med, siden den er så billig??

Men jeg har satt prisen ut fra at jeg ønsker å bli kvitt bilen, og ikke bare annonsere bilen for en pris som ligger oppe i skylaget!  :)

Jeg har fått tilbud om innbytte, men ikke noe som kan matche min bil...

Men 1. dag jul utgår annonsen. Og er ikke bilen solgt da, så får jeg gå til en forhandler å forhøre om de vil selge bilen for meg....

God førjulstid folkens!  :bigsmurf:

Posted

Nå er det 14 dager igjen før min annonse på finn.no går ut, og blir ikke bilen solgt nå, så blir den Ihvertfall ikke billigere ut mot våren... hehe...

Men, til noe annent: nå skal jeg ta av begge toppdekslet og skifte disse oljerørene oppe på kammene (noe som må gjøre på disse V8 ' ene etter så mange år!

Samt at jeg også ønsker å bytte begge toppdekselpakning ene,  da høyresiden svetter litt. ☺

ha en fin forjuls tid!

• 2 weeks later...