Vaajaren Posted November 21, 2016 Posted November 21, 2016 Fant ikke noen offisiell tråd på LT 2017, ikke opprettet enda kanskje? Hva er muligheten for å flytte landstreffet...? Har dette noen gang vært diskutert? Grunnen at jeg spørr er at jeg kommer aldri til å selv få muligheten til å delta på landstreffet igjen på grunn av skiftarbeidet mitt dersom det alltid blir lagt til siste helga i mai Quote
FrodeS Posted November 21, 2016 Posted November 21, 2016 Fant ikke noen offisiell tråd på LT 2017, ikke opprettet enda kanskje? Hva er muligheten for å flytte landstreffet...? Har dette noen gang vært diskutert? Grunnen at jeg spørr er at jeg kommer aldri til å selv få muligheten til å delta på landstreffet igjen på grunn av skiftarbeidet mitt dersom det alltid blir lagt til siste helga i mai Ikke opprettet noe ennå, nei. Det har vært diskutert mange ganger, og hver gang ender det med å ha det siste helga i mai. Det er stort sett årsmøtet som bestemmer tid og sted for neste årsmøte, så om du vil ha det endret, send en forespørsel til styret om å ta det opp på årsmøtet. Det er dessverre alltid noen det ikke passer for. Du får ikke endret skift, da? Quote
Vaajaren Posted December 2, 2016 Author Posted December 2, 2016 Ja jeg vet fra tidligere at det har vært oppe, og alltid ender med siste helga i mai. Det er ikke å enkelt for meg å endre skift dessverre, men kan jo alltids prøve å sende forespørsel til styret Quote
Recommended Posts