remrol Posted November 17, 2016 Posted November 17, 2016 Hei bilen min vil ikke starte og mange sier det kan være ovp relet som er problemet. Har en w124 e200 2l 94 modell og lurer på om jeg kan ta et slikt rele fra en diesel bil som jeg ha r liggende Quote
Tor Anton Posted November 18, 2016 Posted November 18, 2016 Du kan bruke om det er annet nummer, men da må du sjekke beskrivelsen på pinnene. Noen er like bortsett fra flere pinner i front (til f.eks asd). Så har du bil med lite utstyr å et rele fra en med mye kan du i noen tilfeller bruke det. Ellers er det ofte i orden om du åpner det å lodder det opp igjen. Ikke kjøp et billig ett på ebay. Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote
Rudi Posted November 18, 2016 Posted November 18, 2016 Ellers er det ofte i orden om du åpner det å lodder det opp igjen. Jeg loddet opp mitt på min gamle 230 TE. Så ingen feil, men etter å ha loddet opp alle punkt forsvant problemene. Quote
Marevan Posted November 19, 2016 Posted November 19, 2016 På den bilen ville jeg først ha sjekket om bensinpumpen går når du vrir på nøkkelen. Sent from my SM-G920F using Tapatalk Quote
Recommended Posts