Jan Erik Posted November 15, 2016 Posted November 15, 2016 Blinklys i speil blinker ujevnt, noen ganger litt fort og så vanlig tempo. Kjøpte nytt brukt som var likt og nå ett nytt som også er sånn. Har ingen peil på dette,men kan det være den kontrollboksen i døra? Har hatt feilsøking på bilen for litt siden,men før jeg visste at lyset ikke var riktig, men det var ingen feilkoder som lå inne. Må det feilsøkes spesielt på blinklys for at feil skal vises eller kommer alle feil opp? Det ble brukt Star diagnose. Quote
tommern57 Posted November 15, 2016 Posted November 15, 2016 Som regel er det to grunner til at tempo på blinklys varierer. Det mest vanlige er at det er en dårlig pære eller dårlig kontakt i en av de andre blinklysa. Den andre tingen som skjer, er at det er saltvann og drit i hengerkontakt. Quote
Jan Erik Posted November 16, 2016 Author Posted November 16, 2016 Jeg har fått montert hengerfeste i ettertid,men vet ikke om blinklyset har vært sånn siden da, men jeg var nå å trykket på sikringene som hører til og da blinker det som det skal. Så takk for tipset tommern. Quote
tommern57 Posted November 16, 2016 Posted November 16, 2016 Hvis det skulle begynne å blinke fort igjen, prøv om mulig å se på de andre blinklysa om de virker. Gjør de det, så er det ofte hengerfestet. Quote
Recommended Posts