Thorandre93 Posted November 13, 2016 Posted November 13, 2016 Hei, har en w202 240 v6 med kleemann kompressor, som kompressoren ikke gir noe kraft. er noe ventiler eller noe som ikke åpner seg tror jeg. kompressoren min høres ut som på slutten av videoen når IDLE and MUFFLER VALVE er stengt.. hvordan åpner jeg dem, eller hva skal jeg gjøre?? Quote
tommern57 Posted November 13, 2016 Posted November 13, 2016 Var ikke klar over at det var noe ventil i dissa. Ta et søk på AMP tuning og snakk med Taugbøl. Quote
Tor Anton Posted November 14, 2016 Posted November 14, 2016 er vel som på de fleste andre kompressorer så den ventilen er vukuumstyrt. På org. MB er de el.styrt. Så på din ken det være lekasje på en slange eller en vakuumklokke f.eks. Quote
Thorandre93 Posted November 14, 2016 Author Posted November 14, 2016 kan være lekkasje ja. hører en luft lyd bak motoren. men kommer ikke til sjikkelig uten og heve motoren. men han på videoen stiller de av og på. lure på hvordan. Quote
Recommended Posts