Tobh Posted November 10, 2016 Posted November 10, 2016 Lufter denne deilige bilen for salg, med tungt hjerte. Får så vondt av å skulle bruke denne om vinteren og har dessverre ikke anledning til å ha flere biler, så ser meg nesten nødt til å skaffe meg en mindre "pen" bil som jeg kan kjøre hele året med god samvittighet, og så får jeg heller skaffe meg en annen W123 ved et senere tidspunkt. Bilen har vært i mitt eie i 1,5 år og har fungert aldeles utmerket så lenge jeg har hatt den, noe jeg antar den kommer til å fortsette med. Se annonse for bilder og info: https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=85894085 Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted November 11, 2016 Posted November 11, 2016 Hva er galt med den bilen, ettersom du har planer om å gi den bort??? latterlig billig! Du har nok en god grunn Quote
Tobh Posted November 12, 2016 Author Posted November 12, 2016 Haha, det er ingenting gale med bilen, så vidt jeg vet Den går som en kule, og har igrunn vært ekstremt pålitelig så lenge jeg har hatt den! Men er åpen for bud da, vettu, sånn med tanke på prisen. Jeg håper jo så klart å få så mye jeg kan for den. Men det var hyggelig at du synes den burde gå for mer da! Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted November 12, 2016 Posted November 12, 2016 Ja, jeg skjønner ikke helt prisen. Du har jo satt prisen blant andre vrak som står til samme pris. Alle skal prute, å nå skal folk prute ned bilen din enda mer. En bil som kanskje i utgangspunktet burde vært priset til 100k. Quote
Stig Posted November 16, 2016 Posted November 16, 2016 Nydelig farge! Enig med Syver ang pris, men desverre er ikke november noen god måned for en så fin sommerbil.. Har du råd og mulighet ville jeg heller parkert den for vinteren og ventet til påske med å selge! Ser at bilen har tidskorrekt webasto (?) eller motorvarmer, med tidsur og det hele! Fungerer denne? Om du ikke har fuktproblemer så ville jeg fått med dette i annonseteksten! Ser ut som om bagasjerommet er tørt og fint, gammel og tørr bakrutepakning fører ofte til fuktproblemer her, med medfølgende rustproblemer. Quote
Tobh Posted November 16, 2016 Author Posted November 16, 2016 Har dessverre ikke mulighet til å lagre den innendørs for vinteren, ettersom det er byggeprosjekter på gang og garasjen av den grunn er okkupert. Har heller ikke råd til å ha mer enn 1 bil akkurat nå. Når det gjelder webasto ser det ut til at denne må ha vært demontert en gang, men selve uret er der fortsatt. Og du har rett, bakruten lekker nok ikke, nei. Det er som sagt med tungt hjerte jeg selger denne bilen, men ser for meg å skaffe meg en annen w123 ved en seinere anledning. Quote
Recommended Posts