G-Man Posted November 10, 2016 Posted November 10, 2016 Jeg vurderer å bytte ut min 99 s-klasse med en noe nyere utgave. Jeg er derfor spent på å høre erfaringene til dere her inne som kjenner til disse bilene. Snakker vel i utgangspunktet om en bil til opptil 400.000 eller der omkring. Jeg tenker meg i utgangspunktet en bensinbil pga av lyd og luksusfølelse. Er dere enige i det? (Forbruk er ikke det viktigste for meg, det handler mer om lyd, følelse og fartsressurser) Hva regner dere som "må ha" - utstyr på disse? Såvidt jeg har lest meg til er det ikke spesielle svakheter på disse bilene (utover naturlig nok relativt dyre servicer). Stemmer det med deres erfaringer? På forhånd tusen takk for svar Quote
G-Man Posted November 13, 2016 Author Posted November 13, 2016 Ok kanskje ingen w221 eiere her, men vil fortsatt gjerne ha svar på spørsmålene mine fra dere som evt kjenner litt til disse bilene. Spesielt nysgjerrig er jeg på hva som regnes som "must have" utstyr på disse bilene. Quote
vegardxf Posted November 13, 2016 Posted November 13, 2016 Skulle ønske jeg var en 221 eier Nysgjerrig på om luftfjøringene er noe man bør styre unna på disse, siden jeg til tider hører at på 220 er dette en dyr affære og ikke av beste holdbarhet Quote
G-Man Posted November 13, 2016 Author Posted November 13, 2016 Jeg har ikke sjekket det, men tok egentlig for gitt at alle disse har luftfjæring? Mener også at et annet medlem her inne sa at det (av en eller annen grunn) er mindre problemer med Airmatic på S-klasse enn E-klasse? Quote
Recommended Posts