Jump to content

Recommended Posts

Posted

som topic sier. tenker å bygge om min w211 (03 mod 220 cdi)fra airmatic til vanlig fjæring.

Alternativt kun bygge om fremme. DVs fremdeles ha nivåregulering bak.

er det noe problem med å bare skifte fremme? blir det tull med følere/kompressor etc??

på forhånd takk!!!!

Posted

som topic sier. tenker å bygge om min w211 (03 mod 220 cdi)fra airmatic til vanlig fjæring.

Alternativt kun bygge om fremme. DVs fremdeles ha nivåregulering bak.

er det noe problem med å bare skifte fremme? blir det tull med følere/kompressor etc??

på forhånd takk!!!!

Det er vel muligens mulig å kode det ut fremme. Vet ikke, men jeg vil tro det fort blir mye tull ut av det.

Posted

Er ikke det dyrere enn å selge bilen, og kjøpe en uten?

Om noen med airmatic ville byttet til uten, skulle jeg gjerne byttet med dem. Gitt ellers like forhold.

Sent from my SM-G920F using Tapatalk

Posted

det er jo en grunn til at jeg vil bygge det om. har noe tull med en fremdemper og de er jo ikke akkurat gratis de demperne...

Blir billigere og bedre(mindre tull) og montere vanlig fjæring..

Posted

det er jo en grunn til at jeg vil bygge det om. har noe tull med en fremdemper og de er jo ikke akkurat gratis de demperne...

Blir billigere og bedre(mindre tull) og montere vanlig fjæring..

Hva er problemet, da?

Posted

vet ikke helt hva problemet er men den ene belgen holder ikke på lufta samt at den ikke løfter seg nok i forhold til de andre 3.

og nå når det ble noen minus så var noe som fryste for den ble myye verre. greide ikke å heve opp den ene belgen. den lå helt nede. og plutselig etter 2-3 timer så funker den delvis..

satte diagnose på de og fant ikke noe(vet ikke om min diagnose greier å lese alt men...)