jorock Posted November 10, 2016 Posted November 10, 2016 som topic sier. tenker å bygge om min w211 (03 mod 220 cdi)fra airmatic til vanlig fjæring. Alternativt kun bygge om fremme. DVs fremdeles ha nivåregulering bak. er det noe problem med å bare skifte fremme? blir det tull med følere/kompressor etc?? på forhånd takk!!!! Quote
FrodeS Posted November 10, 2016 Posted November 10, 2016 som topic sier. tenker å bygge om min w211 (03 mod 220 cdi)fra airmatic til vanlig fjæring. Alternativt kun bygge om fremme. DVs fremdeles ha nivåregulering bak. er det noe problem med å bare skifte fremme? blir det tull med følere/kompressor etc?? på forhånd takk!!!! Det er vel muligens mulig å kode det ut fremme. Vet ikke, men jeg vil tro det fort blir mye tull ut av det. Quote
Marevan Posted November 10, 2016 Posted November 10, 2016 Er ikke det dyrere enn å selge bilen, og kjøpe en uten? Om noen med airmatic ville byttet til uten, skulle jeg gjerne byttet med dem. Gitt ellers like forhold. Sent from my SM-G920F using Tapatalk Quote
jorock Posted November 11, 2016 Author Posted November 11, 2016 det er jo en grunn til at jeg vil bygge det om. har noe tull med en fremdemper og de er jo ikke akkurat gratis de demperne... Blir billigere og bedre(mindre tull) og montere vanlig fjæring.. Quote
Tor Anton Posted November 11, 2016 Posted November 11, 2016 du kan jo ta delene fra en 211 uten,men feilkodene vil vel poppe opp? Quote
FrodeS Posted November 11, 2016 Posted November 11, 2016 det er jo en grunn til at jeg vil bygge det om. har noe tull med en fremdemper og de er jo ikke akkurat gratis de demperne... Blir billigere og bedre(mindre tull) og montere vanlig fjæring.. Hva er problemet, da? Quote
jorock Posted November 11, 2016 Author Posted November 11, 2016 vet ikke helt hva problemet er men den ene belgen holder ikke på lufta samt at den ikke løfter seg nok i forhold til de andre 3. og nå når det ble noen minus så var noe som fryste for den ble myye verre. greide ikke å heve opp den ene belgen. den lå helt nede. og plutselig etter 2-3 timer så funker den delvis.. satte diagnose på de og fant ikke noe(vet ikke om min diagnose greier å lese alt men...) Quote
Eirik Tømmerås Posted November 12, 2016 Posted November 12, 2016 Arnott har komplette ombyggingssett med fjærer og som ikke gir feilmeldinger. Quote
KjetilP Posted November 14, 2016 Posted November 14, 2016 AIRMATIC Håper du finner feilen og fortsatt kan kjøre med luft i tiden framover. Quote
Recommended Posts