Jump to content

Vervet medlem - hvem skal jeg maile?

Recommended Posts

Posted

I slutten av uken var jeg en sving nord i Oslo for å se på et sett brukte felger til Helmut (min 84 280 SE). Felgene var ikke de jeg hadde håpet de skulle være, men det var nå forfriskende likevel å være ute og lete etter deler til en skikkelig bil igjen. På vei tilbake kostet jeg på meg en treretters middag (pølse, brød og Cola) på Esso på Ryen, og der dukket det opp en ung mann med en temmelig strøken blåsort 91 230 CE med grått skinn som så veldig pen ut. Måtte selvsagt slå av en prat, og det viste seg at fyren akkurat hadde hentet bilen, og holdt på å tømme gamle"bilen" for eiendeler. Vi snakket en stund, jeg mintes min gamle 300 CE og gratulerte ham med oppgraderingen fra en gammel Prelude. "Du må jo bli med i MBE", sa jeg. "Ja, jeg må jo det", sa den intelligente unge mannen. Og så fikk jeg navn og adresse til ham, med løfte om at en eller annen i klubbens administrasjon skal sende ham innmeldingspapirer. Hvem mailer jeg opplysningene til?

MVH Tore

Posted

DU gjør det..

Last ned "vervekampanjedokumentet" i wordformat

Legg på ditt medlemsnr, samt lokallag oslo, så sender DU hele greia inn til

fjerndetteforanstreken-medlemsansvarlig@mbentusiastklubb.com

Da får du started å verve folk, osloklubben får 100kr, samt 1 nytt medlem :-)

Posted

Hmmm, jeg har sikkert gått glipp av noe her, men hva er "vervekampanjedokumentet", og hvor finner jeg det?

MVH Tore

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...