gr8pics Posted November 5, 2016 Posted November 5, 2016 Vanlig feil? Sikring, eller må glasses byttes, eller hva er vanligste løsningen/feilen Sent from my iPhone using Tapatalk
Hans Kåre Isdal Posted November 5, 2016 Posted November 5, 2016 på min 320 var det kun ein kabel som ikkje var i...det fant eg ut etter at eg hadde knust det.. etterpå med nytt speil og kobla på. bedre enn det gamle på andre side.
Megaoctane Posted November 6, 2016 Posted November 6, 2016 Kjøp nytt speil billig fra autotrio. Skift selv. Har hatt det på en 211. Viste seg at det var en kortslutning bak på spillet.
KjetilP Posted November 6, 2016 Posted November 6, 2016 Ta av glasset og mål om der er strøm på ledningen
gr8pics Posted November 7, 2016 Author Posted November 7, 2016 Skulle til å spørre om det ikke var noen som hadde hatt dette problemet, men her lå det jo drøssevis av svar, men ingen varsler Hva koster nytt på Autotrio, -ish?
gr8pics Posted November 7, 2016 Author Posted November 7, 2016 Er glasset som på 210, bare klipset fast, dra rett ut og av?
slippern Posted November 7, 2016 Posted November 7, 2016 Er glasset som på 210, bare klipset fast, dra rett ut og av? Nesten, kjør det helt ut oppe, går et metallklips på bakom oversiden av glasset, dette skal vippes av, også er det bare å knapp av glasset.. Har byttet begge mine speil, ene pga autoblendingen gikk til faen, og andre pga null varme..
Megaoctane Posted November 8, 2016 Posted November 8, 2016 Tror glasset kostet rundt 1100kr på autotrio. Lenge siden så kan ta feil.
Eirik Tømmerås Posted November 8, 2016 Posted November 8, 2016 Åja. 1100.- er billig? For en liten glassplate med varmetråder bak. Jeg fikk tak i billig, ca 250,- til 190´n. Alltids uoriginal men, det virker Trådstarter! Undersøk hos mbspecialist.
gr8pics Posted November 8, 2016 Author Posted November 8, 2016 Åja. 1100.- er billig? For en liten glassplate med varmetråder bak. Jeg fikk tak i billig, ca 250,- til 190´n. Alltids uoriginal men, det virker Trådstarter! Undersøk hos mbspecialist. Too late, kosta 766 hos AT, fire plastklemmer, to oppe og to nede, glasset tåler ingenting, og knakk på midten etter å ha løsnet toppen, men det var jo greit, nytt er jo bare å trykke på igjen, så nå funker det igjen, varmt og fint
Classic Posted November 8, 2016 Posted November 8, 2016 Så det er varme i begge sidespeilene? Trodde det kun var på førersiden i min 211 fra 2003.
slippern Posted November 8, 2016 Posted November 8, 2016 Så det er varme i begge sidespeilene? Trodde det kun var på førersiden i min 211 fra 2003. På min er det iallefall varme i begge!
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now