Jump to content

Recommended Posts

Posted

Skulle til å spørre om det ikke var noen som hadde hatt dette problemet, men her lå det jo drøssevis av svar, men ingen varsler  :shock:

 

Hva koster nytt på Autotrio, -ish?

Posted

Er glasset som på 210, bare klipset fast, dra rett ut og av?

 

Nesten, kjør det helt ut oppe, går et metallklips på bakom oversiden av glasset, dette skal vippes av, også er det bare å knapp av glasset..

Har byttet begge mine speil, ene pga autoblendingen gikk til faen, og andre pga null varme..

Posted

Åja. 1100.- er billig? For en liten glassplate med varmetråder bak. Jeg fikk tak i billig, ca 250,- til 190´n. Alltids uoriginal men, det virker :lol:

Trådstarter! Undersøk hos mbspecialist.

 

Too late, kosta 766 hos AT, fire plastklemmer, to oppe og to nede, glasset tåler ingenting, og knakk på midten etter å ha løsnet toppen, men det var jo greit, nytt er jo bare å trykke på igjen, så nå funker det igjen, varmt og fint :)

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...