Attilla Djekksånn Posted November 3, 2016 Posted November 3, 2016 Jeg har en Mercedes Vito 116, A2, 4X4 - 2012 modell. Har jeg forstått det riktig at med en a2dp audio streaming som plugges inn i AUX inngangen i hanskerommet mitt så kan jeg spille via bluetooth og Spotify fra min iPhone 5C ? Er det noen "dingser" av de som også har DAB ? Noen anbefalinger ? Spilleren jeg har nå, EJ 7 Comand APS, har bl.a minnekort, 6 CD`ers innmating, AUX, ryggekamera, bluetooth bare til å snakke i mobilen... Har vært frista til å bytte ut hele spilleren fordi den ikke har DAB og at det er dårlige høyttalere... Har ikke råd foreløpig, og vet ikke om jeg får solgt den som allerede er der, vet dere om mulighet/etterspørsel etter slike spillere ? Har vedlagt noen bilder og info om spilleren, men finner ikke ut av hva eksakt "modell nummer" det er, ser dere det ? Jeg fikk det spørsmålet da jeg la den ut for salg med samme vedlegg som dere fikk, men de spurte da om hvilken "modell" det var. Heter den EJ 7 Comand APS som det står i det ene vedlegget ? Hva kan jeg forvente av pris hvis jeg selger den med/uten ryggekamera ? Noen anbefalinger til hvor kjøpe ny spiller med ryggekamera, DAB, bluetooth m.m i Kristiansand eller "Sør Norge" ? Er det noen spesielle plasser i Oslo eller nord Danmark som også kan anbefales ? Quote
Eirik Tømmerås Posted November 4, 2016 Posted November 4, 2016 Vil anbefale deg å beholde enheten og heller kjøpe deg et DAB-adapter. Mercedes sin spiller kler bilen best, alt annet har lett for å bli for glorete. Det enkleste er å få tak i et adapter som du fester på dashen og da gir enkelte av de tilgang til bluetooth avspilling fra mobilen. Se bilradiospes.no. Quote
Recommended Posts