FrodeS Posted November 2, 2016 Posted November 2, 2016 Norsksolgt 124 stv. Svart utvendig, blå innvendig. Bilen har stått 3 år, og mangler derfor eu-godkjenning. Dårlige tennplugger, men etter litt grovjustering startet den og gikk greit. Relativt hel og grei bil, som jeg ikke tror det vil være noe vesentlig problem å få skikk på for en som har tid og lyst. Tror ikke det er så mye som skal til heller. Foreløpig har jeg bare hentet den hjem, og vurderer hva jeg skal gjøre med den. Enten selge som den står, fikse opp og selge, eller fikse opp og bruke som lekebil. Noe rust på forskjermer og et hjørne bak, men eller ganske grei. Godt fulgt opp, med alle servicer opp til 190.000 + 220.000. Gått 296.000 nå. Utstyr: Automat ASD AC Radio/kasett med cd-veksler. Hengerfeste Sommerdekk på alufelger ligger baki. Dårlige vinterdekk på stålfelger sitter på. Kjente feil: -Batteri defekt. -Venstre bakdør har hektet i noe under rygging. Veldig bulket, og går ikke ordentlig igjen. Har ny bakdør på hånda for 1000,- fraktet til Oslo) -Venstre drivaksling bak knekt. En brukt følger med. -Slitehull i venstre sidestøtte på førersetet. -Nivåregulering fungerer ikke. Det er ikke lekkasje, og den var "over tid" blitt lavere før bilen ble satt bort. Det er sirkulasjon i olja, så jeg holder en knapp på at det er staget til ventilen eller noe sånt relativt enkelt. Om noen vil kjøpe den som den er og fikse opp, så har man her mulighet for å få seg en veldig rimelig bruksbil. Lar den gå for kr. 9000,- som den står. Den står på henger, og kan leveres innen noenlunde nærhet fra Råholt. Om feilene fikses, antar jeg det er bil til det dobbelte. Quote
Recommended Posts