Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei.

Har en Mercedes W211 2003 modell med original Audio 20 cassette med cd veksler under. Slik jeg har forstått det så er det fiber optisk og at det er egen forsterker baki. Jeg har en Pioneer 2-din spiller, basskasse og forsterker fra den gamle bilen min. Hvordan i alle dager får jeg koblet dette inn i mercedes? Var på bilxtra og de sa at det finnes ikke noen overgangskabel så jeg får koblet kabelen baki original spilleren innpå Pioneer spilleren så jeg må legge opp helt nye kabler fra baki og frem og til alle høytalere. Men så sier også noen på nettet at dette er tull og at Torshov osv har kabel som passer? Også sier flere på Mercedes teknisk prat på Facebook at det finnes kabel jeg kan bruke og at jeg ikke trenger å legge opp alt nytt. Hva er riktig? Hvis jeg må legge opp alt nytt, hva trenger jeg? Og hvis det finnes overgangskabel, kan jeg fortsatt koble på bassen og forsterkeren min?

Posted

Hvis du takler en utfordring så legg opp nye kabler til høytalere. Det du oppnår med en kabelpølse bak og så fram igjen er vel ca 8 meter veldig tynne kabler til høytalerene.

De ferdige kablene som selges er vel fra audio 20 casette/audio 50 til comand ntg 2.5?