Guest Bent A Posted November 1, 2016 Posted November 1, 2016 Hei. Har opplevd noen ganger at bakluken på S212 ikke låser, motoren drar luka ned men den går opp igjen uten at det høres ut til at den prøver å låse. Er det noen som har tips til hva som kan være problemet og aller helst tips til løsning? Quote
tommern57 Posted November 1, 2016 Posted November 1, 2016 Tipper at denna motoren har en form for strømstyring. Dette fordi dersom det ligger noe i mellom har man en sikkerhet for å ikke brenne/overbelaste motor. Så mitt tips er at bakluke er justert for "trang" i låseposisjon. Finnes det f.eks sånne gummitapper i nedre hjørnene som kan justeres med å skru på de? Kan låsehaken i gulvet justeres? Osv... Quote
Henning Bruun Posted January 16, 2017 Posted January 16, 2017 Har samme problem på min. Tar gladelig imot tips Sent from my iPhone using Tapatalk Quote
Henning Bruun Posted January 20, 2017 Posted January 20, 2017 dette løste jeg ved å justere stopperene på siden av luka:) Quote
tommern57 Posted January 20, 2017 Posted January 20, 2017 dette løste jeg ved å justere stopperene på siden av luka:) Så da var jeg ikke heeelt på jordet? Quote
Recommended Posts