Tor Anton Posted October 31, 2016 Posted October 31, 2016 Ønsker proppen som skal sitte på bilen da du har tatt kula på bl.a 210 Merke er oris Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote
E_S Posted November 1, 2016 Posted November 1, 2016 Mener den der koster "nesten ikkeno" hos MB. Om den er håpløst dyr der var den billig hos VAG (samme type originalt hengerfeste) for noen år siden. Quote
Tor Anton Posted November 2, 2016 Author Posted November 2, 2016 Ok. Jeg var ganske sikker på at den ikke var å få org. Såg etter noe liggende for en stund siden å da måtte jeg kjøpe nytt feste komplett. Men da sjekker jeg hos bos Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote
Tor Anton Posted November 3, 2016 Author Posted November 3, 2016 Jeg var på huggeren å leverte en bil i dag å da tok jeg den runden jeg pleier for å sjekke om de har fått inn noe interessant. Da kom jeg på denne delen så jeg sjekket noen 202,203 og 210. Da fant jeg en rød til Westafalla som passer ganske bra. Faller den ut etterhvert så blir det en ny sort til oris. Fant delenummer på den som sitter på bilen til mor Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote
Recommended Posts