pulver Posted October 30, 2016 Posted October 30, 2016 Hei. Har en E-klasse 220 CDI 2001 mod såm æ tidvis har mista trækk krafta i. Så æ undre på om det nånn mellom Setermoen og Sortland såm har et diagnoseværktøy å såm har muligheter t å hjælpe mæ i dag søndag å ta en diagnose? Æ ska næmmli den veien nu. Æ mistænke EGR..å ja æ har søkt i forumet,uten å egentli bli så mye klokere. Om æ ikke får respons,så kan æ kåm me meir utfyllanes info ætte kvært,men akkorat nu e det litt brått med tid her dessverre. Men kan nævnes at æ ikke har nåkka varselys i innstrumentpanelet såm indikere feil. Om nånn har,å kan hjælpe? Så hadd æ blitt gla før en tlf elle SMS t nr: 97100033. Mvh Stig Quote
Eirik Tømmerås Posted October 31, 2016 Posted October 31, 2016 Yes æ har. Litt sent kanskje??? Btw. 211´n er nå jekket inn i "skuret", som jeg velger å kalle garasje Quote
slippern Posted November 1, 2016 Posted November 1, 2016 Yes æ har. Litt sent kanskje??? Btw. 211´n er nå jekket inn i "skuret", som jeg velger å kalle garasje Hehe leste bare topicen Skulle ikke du kvitte deg med 211n? Quote
Eirik Tømmerås Posted November 1, 2016 Posted November 1, 2016 Jo men, jeg må vel få på alle hjulene først Quote
pulver Posted February 13, 2017 Author Posted February 13, 2017 Slippern? Kor hold du hus? Æ sku hadd hjælp Quote
Recommended Posts