ola Posted October 29, 2016 Posted October 29, 2016 Hei Har en M115 (tror jeg) 2.2L for salg. Den sto i min w115 1969 220. Selges med girkasse, gått mellom 80 og 90 000km. Mangler fordeler og forgasser må nok justeres. Selges pga at jeg har satt i en større og nyere motor i min. Den fungerte før jeg tok den ut av bilen min. Selges for 2000kr Har også en OM621 marine motor med girkasse for båt, sjøvannspumpe, varmeveksler, oljekjøler og vannkjølt eksos til salgs. (Ferskvannskjølt) Motor snurrer ikke. Har ikke fått tid til å sjekke så mye, da jeg har fått nytt båtprosjekt. Selges for 3000kr Har også en om616 delemotor til salgs. Var en motor jeg fikk med på et annet kjøp. Denne skulle være til båt, men vet ikke om det har så mye å si. Selges for 1000kr Delene befinner seg på Kverneland, 20 min sør for stavanger. Må hentes, priser kan selvfølgelig diskuteres. Ta kontakt på PM eller tlf 92067039, mail ola.vanvik@lyse.net Mvh Ola Quote
Recommended Posts