Aleks Posted October 24, 2016 Posted October 24, 2016 Når man har en nydelig or S 500 , så styler man den med eks AMG kit 63 . Ok så langt Men da man i tillegg henger på et AMG 63 emblem på bagasjelokk da blir vel litt mye for meg . Tenk deg en situasjonen der du kanskje står parkert et sted , så kommer det en kar bort til deg med et Stort glis og vedkommende peker på bilen , og sier noe sånt som Wow AMG 63 og greier , heftig kjerre det der hehe Hva svarer du da som eier ???? Hehe nei det er bare en 500 , blir ikke det litt pinlig ????? http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=84704326 Quote
tommern57 Posted October 24, 2016 Posted October 24, 2016 Blir vel litt som å ha en banan i lomma på byen? Quote
Aleks Posted October 24, 2016 Author Posted October 24, 2016 Blir vel litt som å ha en banan i lomma på byen? Haha du kan få sagt det tommern57 hehe :lol: Quote
Sven Håkon Posted October 24, 2016 Posted October 24, 2016 Jeg er helt enig - Kult med styling, men hva hjelper sticker-tuning? Som det har vært diskutert her inne før vil antakeligvis de eneste som bryr seg om det gjennomskue løgnen uansett.. Quote
tommern57 Posted October 24, 2016 Posted October 24, 2016 Du hadde jo ikke skamma deg for å kjørt den bilen uten merker eller med 500 merket på? At man klarer seg med 388 hester er jo tegn på sunn nøysomhet, og det er ikke noe å skamme seg over. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 24, 2016 Posted October 24, 2016 Dekaltrimming er jo fett Det er like kult å sette på 240 Diesel bak på en 280te 5,6 Quote
Aleks Posted October 24, 2016 Author Posted October 24, 2016 Dekaltrimming er jo fett Det er like kult å sette på 240 Diesel bak på en 280te 5,6 Hehe , men her går det jo motsatt vei 😋 Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 24, 2016 Posted October 24, 2016 La nå oss som dekaltrimmer kose oss da. Moro er det også Men jeg gjør det bare for å komplettere AMG stilen 100% da. Sikkert feil det og Quote
Tor Anton Posted October 24, 2016 Posted October 24, 2016 bananen kan jo i damene(mennene å for den saks skyld) nytelse, å dempe sulten. Quote
CHARLIE Posted October 24, 2016 Posted October 24, 2016 Når man har en nydelig or S 500 , så styler man den med eks AMG kit 63 . Det ser jeg ingen problemer med Ok så langt Men da man i tillegg henger på et AMG 63 emblem på bagasjelokk da blir vel litt mye for meg Helt enig med deg Aleks. Kan ikke annet enn å synes synd på folk som må emblem trimme bilene sine for å prøve å imponere noen. De har nok mye å stri med i hverdagen sin.... Quote
Thomas Madsen Posted October 25, 2016 Posted October 25, 2016 Den dagen jeg vinner en haug med millioner så skal jeg skaffe en 63/65 og hive på 270 på den Quote
Eirik Tømmerås Posted October 25, 2016 Posted October 25, 2016 Mine to Mercedeser er helt fri for dekaler bak. Liker det godt. Men på Forden er det greit med Scorpio 2.8i Ghia Quote
Hans Kåre Isdal Posted October 27, 2016 Posted October 27, 2016 det er digg å flekka i frå større bmw. då dei trur det er ein 220 cdi og du flekker i frå dei med ein 320...men det veit ikkje dei..morro. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 27, 2016 Posted October 27, 2016 Når man har en nydelig or S 500 , så styler man den med eks AMG kit 63 . Det ser jeg ingen problemer med Ok så langt Men da man i tillegg henger på et AMG 63 emblem på bagasjelokk da blir vel litt mye for meg Helt enig med deg Aleks. Kan ikke annet enn å synes synd på folk som må emblem trimme bilene sine for å prøve å imponere noen. De har nok mye å stri med i hverdagen sin.... Det stemmer bra det Charlie Quote
Aleks Posted October 27, 2016 Author Posted October 27, 2016 det er digg å flekka i frå større bmw. då dei trur det er ein 220 cdi og du flekker i frå dei med ein 320...men det veit ikkje dei..morro. I gamle dager kunne man " dumme seg ut " du ligger bak ei W boble og freser forbi hehe , så merker du at den svarer holder godt følge og så freser den forbi deg hehe .Bobla hadde Porsche motor .😎😎😎😎 Den svei , på den tiden hadde jeg en 1972 Ford Taunus Xl 2,3 Quote
Marevan Posted October 27, 2016 Posted October 27, 2016 det er digg å flekka i frå større bmw. då dei trur det er ein 220 cdi og du flekker i frå dei med ein 320...men det veit ikkje dei..morro. I gamle dager kunne man " dumme seg ut " du ligger bak ei W boble og freser forbi hehe , så merker du at den svarer holder godt følge og så freser den forbi deg hehe .Bobla hadde Porsche motor .😎😎😎😎 Den svei , på den tiden hadde jeg en 1972 Ford Taunus Xl 2,3 Det var ikke en boble, det var en 911. Nesten ikke mulig å se forskjell Sent from my SM-G920F using Tapatalk Quote
tommern57 Posted October 27, 2016 Posted October 27, 2016 Bedre å væra gammal og gråhåra å kjøre en strøken litt jålete gammal taxi da. Da vet alle man antagelig har en 200 cdi siden merkene er fjerna Quote
Classic Posted October 27, 2016 Posted October 27, 2016 Orker ikke henge meg opp i slikt. Hadde jeg hatt en 320 ville jeg hatt merker på. Har en 220, uten merker. Det var fordi den ble bestilt uten. Hadde den hatt de på, hadde de fortsatt vært på. At folk kan henge seg opp i en slik sak Minner meg om amerikanerne ass Quote
KennethJ Posted October 27, 2016 Posted October 27, 2016 Jeg sørget relativt fort for å få vekk merkene på min bil. Quote
Olaf Posted October 28, 2016 Posted October 28, 2016 At folk kan henge seg opp i en slik sak Minner meg om amerikanerne ass Ganske enig, men ordet amerikanerne gjør at minnene strømmer på når jeg tenker på 80-tallets terrorisering av amcar folket i Gøteborg, ved hjelp av en 6.3 med 250S på bakluka... Med nostalgisk hilsen, Olaf Quote
Aleks Posted October 28, 2016 Author Posted October 28, 2016 det er digg å flekka i frå større bmw. då dei trur det er ein 220 cdi og du flekker i frå dei med ein 320...men det veit ikkje dei..morro. I gamle dager kunne man " dumme seg ut " du ligger bak ei W boble og freser forbi hehe , så merker du at den svarer holder godt følge og så freser den forbi deg hehe .Bobla hadde Porsche motor .😎😎😎😎 Den svei , på den tiden hadde jeg en 1972 Ford Taunus Xl 2,3 Det var ikke en boble, det var en 911. Nesten ikke mulig å se forskjell Sent from my SM-G920F using Tapatalk Jeg ser da forskjell på en W 1303 og en 911 Quote
Atmobil Posted October 28, 2016 Posted October 28, 2016 det er digg å flekka i frå større bmw. då dei trur det er ein 220 cdi og du flekker i frå dei med ein 320...men det veit ikkje dei..morro. I gamle dager kunne man " dumme seg ut " du ligger bak ei W boble og freser forbi hehe , så merker du at den svarer holder godt følge og så freser den forbi deg hehe .Bobla hadde Porsche motor .😎😎😎😎 Den svei , på den tiden hadde jeg en 1972 Ford Taunus Xl 2,3 Det var ikke en boble, det var en 911. Nesten ikke mulig å se forskjell Sent from my SM-G920F using Tapatalk Jeg ser da forskjell på en W 1303 og en 911 Håper bare at du ikke er en av dem som lever i den villfarelsen om at en Porsche motor "går rett inn" i boble. Boble med Porsche motor er nesten like sjeldne som hønsetenner. Derimot så er det fullt mulig å få rimelig mye guffe ut av en "standar" bokser firer også. Man får kjøpt komplette motorer og deler over disk som vil yte mye når det settes sammen riktig. Årsaken til at jeg sier dette er så enkel som at jeg har boble og har vært aktiv i det miljøet en god del år. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har fått høre fra en eller annen bedreviter at jeg må sette inn Porsche motor i bobla for å få den til å gå fortere. Eneste Porsche motor som går inn i bobla uten vesentlige modifiseringer er motoren fra en 356 og de er så dyre at for prisen av en slik får jeg 4 nybygde motorer som yter langt mere enn den gamle 356 motoren. En sekser fra 911 går like lett inn i ei boble som en Scania V8 på 14 liter eller Roll Royce Merlin V12 på 27liter At du ble frakjørt i en Taunus med 2,3liter er egentlig ikke så rart den en slik sekser var på litt over 100 hester og det ikke er noe problem å bygge en bokser firer til ei boble på 150. Værre var det vel med han som kom i Granada 2,8 Ghia og ikke klarte å kjøre forbi en W123 300CD, mannen trodde det var noe voldsomt til motor i W123n for det stod et AMG merke på den. Lite viste han at det var en USA importert bil med OM617 Quote
Aleks Posted October 28, 2016 Author Posted October 28, 2016 det er digg å flekka i frå større bmw. då dei trur det er ein 220 cdi og du flekker i frå dei med ein 320...men det veit ikkje dei..morro. I gamle dager kunne man " dumme seg ut " du ligger bak ei W boble og freser forbi hehe , så merker du at den svarer holder godt følge og så freser den forbi deg hehe .Bobla hadde Porsche motor .😎😎😎😎 Den svei , på den tiden hadde jeg en 1972 Ford Taunus Xl 2,3 Det var ikke en boble, det var en 911. Nesten ikke mulig å se forskjell Sent from my SM-G920F using Tapatalk Jeg ser da forskjell på en W 1303 og en 911 Håper bare at du ikke er en av dem som lever i den villfarelsen om at en Porsche motor "går rett inn" i boble. Boble med Porsche motor er nesten like sjeldne som hønsetenner. Derimot så er det fullt mulig å få rimelig mye guffe ut av en "standar" bokser firer også. Man får kjøpt komplette motorer og deler over disk som vil yte mye når det settes sammen riktig. Årsaken til at jeg sier dette er så enkel som at jeg har boble og har vært aktiv i det miljøet en god del år. Jeg har ikke tall på hvor mange ganger jeg har fått høre fra en eller annen bedreviter at jeg må sette inn Porsche motor i bobla for å få den til å gå fortere. Eneste Porsche motor som går inn i bobla uten vesentlige modifiseringer er motoren fra en 356 og de er så dyre at for prisen av en slik får jeg 4 nybygde motorer som yter langt mere enn den gamle 356 motoren. En sekser fra 911 går like lett inn i ei boble som en Scania V8 på 14 liter eller Roll Royce Merlin V12 på 27liter At du ble frakjørt i en Taunus med 2,3liter er egentlig ikke så rart den en slik sekser var på litt over 100 hester og det ikke er noe problem å bygge en bokser firer til ei boble på 150. Værre var det vel med han som kom i Granada 2,8 Ghia og ikke klarte å kjøre forbi en W123 300CD, mannen trodde det var noe voldsomt til motor i W123n for det stod et AMG merke på den. Lite viste han at det var en USA importert bil med OM617 Takker for informasjonen Atmobil , dette var nytt for meg 😁😁😁 Quote
Eirik Tømmerås Posted October 28, 2016 Posted October 28, 2016 det er digg å flekka i frå større bmw. då dei trur det er ein 220 cdi og du flekker i frå dei med ein 320...men det veit ikkje dei..morro. I gamle dager kunne man " dumme seg ut " du ligger bak ei W boble og freser forbi hehe , så merker du at den svarer holder godt følge og så freser den forbi deg hehe .Bobla hadde Porsche motor .😎😎😎😎 Den svei , på den tiden hadde jeg en 1972 Ford Taunus Xl 2,3 Det var ikke en boble, det var en 911. Nesten ikke mulig å se forskjell Sent from my SM-G920F using Tapatalk Jeg ser da forskjell på en W 1303 og en 911 Granada 2,8 Ghia Er jo bare litt over 100 hk i de og, nærmere bestemt 35 De gikk gått etter 70-80 talls standarden, men i dag er de avleggs. Har en Scorpio 2.8i og den er nå sånn passelig med sine 150 hk, men er lite i forhold til en 2.0 liters AMG i A-klasse som yter 360 hk Quote
Recommended Posts