carat Posted October 22, 2016 Posted October 22, 2016 Hei, Har kjøpt en brukt NTG 2.5 til min E211, 06 modell, men den har gammel firmware og jeg ser at for å kunne oppdatere kart så må firmwaren være oppdatert. Har lest noe på forum at comand kan gå i "tyveri modus" hvis den ikke er originalt "parret" til bilen (eller at siden 2006 modellen ikke originalt ble levert med NTG 2.5 ?) Er det noen som har erfaring med dette (kan jeg oppdatere min firmware?) mvh Geir Quote
carat Posted August 21, 2017 Author Posted August 21, 2017 Hei, Er det noen som har noen ide om dette?. Jeg har nettopp koplet til ekstern DAB spiller, og der er lyden vha AUX inngangen lav. Ser at med en firmware oppdatering så vil en meny dukke opp (hvor man kan velge boost på lyd AUX in). Ville tro at mange som har ettermontert NTG2.5 i W211 har samme "problemet"? mvh Geir Quote
Eirik Tømmerås Posted August 21, 2017 Posted August 21, 2017 Har en 04 211 med retrofitted NTG 2.5. Jeg har montert MediaDAB og alt funker veldig bra uten firmware oppdatering. Quote
carat Posted August 22, 2017 Author Posted August 22, 2017 Ok, var kanskje den jeg skulle kjøpt hvis jeg ikke klarer å oppdatere FW. Kjøpte en Tiny C5, funker bra den, men er selvfølgelig ikke integrert Quote
Recommended Posts