_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 21, 2016 Posted October 21, 2016 Fant denne https://www.youtube.com/watch?v=l_VaI91LLy8
Hans Kåre Isdal Posted October 21, 2016 Posted October 21, 2016 det såg meget bra ut....og MEGET dyrt ut...trur du må ha noko faste, mange oppdrag for å forsvare denne... MEN dette var rått.
Olaf Posted October 21, 2016 Posted October 21, 2016 Jeg må finne adressen til han derre julenissefyren, men jeg har aldri fått julegaver til US $135.000 før. Jeg vil ha en sånn en! Jeg vil, jeg vil!
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 22, 2016 Author Posted October 22, 2016 Tror oppdragsmengden hadde blitt stor, om man handlet inn en slik. Det er nok litt jobb med grunning også? Det ser jo nærmest ut som ideen er hentet fra transformers
S-MO Posted October 22, 2016 Posted October 22, 2016 Om 5 - 10 år er nok dette verktøyet til salgs for ein levelig pris, heilt rått verktøy Skal tru om stålet er nøytralisert og klar for primer også?
Eirik Tømmerås Posted October 22, 2016 Posted October 22, 2016 Bestiller en sånn når de ringer fra Hamar i kveld
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 22, 2016 Author Posted October 22, 2016 Det er flere videoer der som følger etter den videoen, og i en av dem, så fjerner dem lakk til grunning, og til plåt på en bil. Mulig den kan stilles inn til det. I en av videoene, så tar han over med hånden rett etter dem har kjørt over med den laseren, å da blir det jo ikke noe varmt heller. Og når det ikke blir varmt, så vil jeg vel tro man kan behandle tynne gods også
gr8pics Posted October 23, 2016 Posted October 23, 2016 Sjukeste jeg har sett, fjerner den virkelig rusten, eller bare endrer den fargen eller overflaten? Hvis denne ikke koster mer en 50k$ som det står nevnt i comments, så er det jo latterlig billig. 5 oppdrag om dagen, til snitt 3000,- så har du tjent inn denne på 30 dagers arbeid. Portabel er den også, så du kan jo bare reise rundt å jobbe så mye du gidder når dette blir kjent. Må være en hake ved dette?
Olaf Posted October 23, 2016 Posted October 23, 2016 Strømregninga? Det så ut som om det var en rimelig tjukk matekabel... Med vennlig hilsen, Olaf
KennethJ Posted October 23, 2016 Posted October 23, 2016 Du får utstyr med 1kW effekt for rundt 480k dollar. Den lille puslete man ser i begynnelsen av klippet får man nok i hus for rundt 50k dollar.. Det er altså relativt kostbart, men prisene vil nok forandre seg mye i løpet av de neste årene.. Jeg tipper på en halvering innen 2018.
Eirik Tømmerås Posted October 24, 2016 Posted October 24, 2016 Strømregninga? Det så ut som om det var en rimelig tjukk matekabel... Med vennlig hilsen, Olaf Strømtegninga forandrer seg vel like mys om om man har et sveiseapparat i hus, altså veldig lite. Med mindre at man fjerner rust/sveiser 8 t dagen.
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 24, 2016 Author Posted October 24, 2016 Jeg lurer litt på hva man må behandle stålet med etterpå. Hva med den galvaniserte mutteren? Om man er borti en slik med en vinkelsliper, så ruster den jo
Sven Håkon Posted October 24, 2016 Posted October 24, 2016 Dette er jo som å fjerne rust på vanlig vis - altså blottlegges metallet under.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now