Jump to content

AMG Aero 3delte 17x10 og 17x8.5 med Michelin Pilot PS2 NS3 dekk

Recommended Posts

Posted

hey folkens

Har desverre vurdert å selge di nyyydelige 3delte AMG Aero felgene mine.Disse vokser ikke på trær i denne tilstand,og handler du disse så har du gromhjul klar til våren.DET er iallefall sikkert :)

Grunnen for mitt mulige salg...er nokså enkel ettpar grunner..Den ene er at dem rett og slett er for "fine" til mitt "bruk".Da jeg kjører min bil ganske mye i løpet av en sesong..og er nesten "redd" for å kjøre med dem..det andre er at jeg er litt på jakt etter ett aent look på bilen min.Litt merkelig da jeg har brukt endel tid på å både finne disse..og å få dem sånn jeg ville.

men er vel blitt en liten felg nisse jeg tror jeg:)

Felgene er iallefall nyrenoverte.Det er ny hardware..alle bolter og muttrer er OZ..og senterene er SPREKKFRIE.

Senteret er lakkert i 197 ,obsidian sort,men er strengt tatt SORTE.det er desverre en LITEN dunk i den ytre ringen på ene felgen..men det er så lite at det er vel nesten ikke verd å nevne en gang..men jeg er nå sånn at jeg sier alt som er.

Dimensjonene er 17 toms...10 og 8.5 bredde...Et 17 og Et18..husker ikke helt i farten hvilken av dem som er hva.

Dekkene er ferske og nye Michelin Pilot sport PS2,,NS3 spec..som er Porsche sitt dekk.dimensjoner er 255/40 17 og 225/45/17

Er ikke noe poenge i å skrive noe pris her..da di som vet hva dette er.VET at det ikke er 20000kroners felger.men at vi snakker om mellom30-40k for disse felgene..MED dekk selfølgelig.

Er du intressert så er du velkommen til å skrive her..eller sende meg en pm.Velger somsagt å legge det ut her før jeg legger ut på finn..eller internasjonalt.

20160920_192924_zps0wgdt06o.jpg

20160920_192950_zpsa5lvcvms.jpg

20160920_175843_zpsbqvsc1oh.jpg

20160920_193029_zps6qluanwz.jpg

20161009_141453_zps5qgvepf0.jpg