lowman Posted October 19, 2016 Posted October 19, 2016 hey folkens Har desverre vurdert å selge di nyyydelige 3delte AMG Aero felgene mine.Disse vokser ikke på trær i denne tilstand,og handler du disse så har du gromhjul klar til våren.DET er iallefall sikkert Grunnen for mitt mulige salg...er nokså enkel ettpar grunner..Den ene er at dem rett og slett er for "fine" til mitt "bruk".Da jeg kjører min bil ganske mye i løpet av en sesong..og er nesten "redd" for å kjøre med dem..det andre er at jeg er litt på jakt etter ett aent look på bilen min.Litt merkelig da jeg har brukt endel tid på å både finne disse..og å få dem sånn jeg ville. men er vel blitt en liten felg nisse jeg tror jeg:) Felgene er iallefall nyrenoverte.Det er ny hardware..alle bolter og muttrer er OZ..og senterene er SPREKKFRIE. Senteret er lakkert i 197 ,obsidian sort,men er strengt tatt SORTE.det er desverre en LITEN dunk i den ytre ringen på ene felgen..men det er så lite at det er vel nesten ikke verd å nevne en gang..men jeg er nå sånn at jeg sier alt som er. Dimensjonene er 17 toms...10 og 8.5 bredde...Et 17 og Et18..husker ikke helt i farten hvilken av dem som er hva. Dekkene er ferske og nye Michelin Pilot sport PS2,,NS3 spec..som er Porsche sitt dekk.dimensjoner er 255/40 17 og 225/45/17 Er ikke noe poenge i å skrive noe pris her..da di som vet hva dette er.VET at det ikke er 20000kroners felger.men at vi snakker om mellom30-40k for disse felgene..MED dekk selfølgelig. Er du intressert så er du velkommen til å skrive her..eller sende meg en pm.Velger somsagt å legge det ut her før jeg legger ut på finn..eller internasjonalt. Quote
Recommended Posts