Ketil Reinholdtsen Posted October 19, 2016 Posted October 19, 2016 Hei ! Har feil P0107 ( Manifold Absolute Pressure/Barometric Pressure Circut Low ) Har kjøpt ny Map Sensor fra Mercedes i Bergen men får samme feil.Bilen er chippet og EGR ventil fjernet fra ECU. Noen som kan noe om dette. Hilsen Ketil
Tor Anton Posted October 20, 2016 Posted October 20, 2016 er den chippet så er trykket høyere enn det den den normalt skal ha tenker jeg. Har du sjekket kontakta/ledninger og slangen godt??? Hender slangene sprekker å en får feil verdier
Ketil Reinholdtsen Posted October 20, 2016 Author Posted October 20, 2016 Hei igjen ! Feilen på Map sensor var der før chipping også. Måler med apparat og trykket i sensoren er riktig,men motorlys er der forsatt. Hvh Ketil
Tor Anton Posted October 21, 2016 Posted October 21, 2016 da virker det rart ja. det neste jeg vil anbefale er diagnose med Star, den er noe mere nøye ifølge flere
Ketil Reinholdtsen Posted October 22, 2016 Author Posted October 22, 2016 Hei igjen ! Takker for svar. Ser ut som jeg mangler Mas sensor/ rør før luftfilter.Ledig stikk/ledning.Koblet på gammel map sensor på ledning og feil endret seg til P0106.Luft filterboks og rør frem til denne ser ut til å være til W210 så kanskje dette retter seg ved skifte av dette Får ringe NBF bildeler og få tilsent rette deler fra en huggebil og håpe det retter seg. Mvh Ketil
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now