Falkthorn Posted October 19, 2016 Posted October 19, 2016 Her igjen er jeg litt før min tid da jeg enda ikke har kjøpt bilen, men i tilfelle det skjer så er det noe jeg lurer på angående Comand APS NTG 2.5 w164. Dette er navigasjonen til mange Mercedes, men denne gangen gjelder det ML 2009. Saken er at jeg tidligere hadde en 2010 E-klasse hvor det var "så og si" samme system, hvor jeg hadde anledning til å streame musikk fra telefonen (f.eks spotify osv) når den var koblet til bluetooth. Når jeg prøvekjørte bilen forklarte eier at han kun kan dette ved å koble til en AUX kabel. Mitt spørsmål da er.. Er det mulig å oppdatere dette systemet på en måte slik at jeg kan streame musikk fra telefonen uten å koble til AUX? Quote
Falkthorn Posted October 22, 2016 Author Posted October 22, 2016 Satte igang og undersøkte overalt på nettet istedet. For de som lurer på det samme så er svaret at man trenger en "optional media interface" til NTG 2.5 for å kunne streame musikk over bluetooth. Koster litt penger visstnok, men jeg har sendt en mail til nederlenderen for å se om det er mulig å fikse noe Quote
Recommended Posts