Marius.h.h Posted October 18, 2016 Posted October 18, 2016 Hallo! For nokon dager siden begynnte kupeeviften og fjuske. Den kunne plutselig stoppe, og etter ein fartshumpe eller eit donk i bilen fungerte den igjen, men no fungere den ikkje i da heila tatt. Rekner med det ikkje er sikringen. Kan kansje være ein dårlig kobling som blir koblet til når det blir bevegelser i bilen? Isofall, nåken so har våre borti detta før og kanskje har ein ide? Takk for svar Quote
Will Posted October 18, 2016 Posted October 18, 2016 Synes å huske at regulator er en svakhet på disse. Virker den når du skrur på fullt? Quote
Tor Anton Posted October 18, 2016 Posted October 18, 2016 du kan enkelt ta ut vifta å sjekke f.eks børstene. den sitter på høyre side "under hanskerommet". Quote
Marius.h.h Posted October 19, 2016 Author Posted October 19, 2016 Fungerer ikkje på fullt nei.. Okei, trudde de var ein stor opperasjon og ta ut vifta, får sjå på da Quote
Tor Anton Posted October 19, 2016 Posted October 19, 2016 Ta ut dekselet under dashbordet å da er det ett lokk festet i 4skruer. Da kommer du til vifta som sitter i 4 skruer til. Ganske enkelt Sent fra min D5803 via Tapatalk Quote
Tor Anton Posted October 20, 2016 Posted October 20, 2016 Hvis jeg ikke har missforstått helt så jobbes det med et forum. Men dette fungerer jo så det er jo ikke helt krise. Så det føles som missbruk av penger å sette det bort så lenge ting funker. Quote
TAN1954 Posted November 10, 2016 Posted November 10, 2016 Vil også tro det er kullbørstene som: - enten er nedslitt - Eller fjærene slakke Halden Bilelektro kunne lage nye kullbørster om så var. Hos meg så bare starmmet han fjæren litt og alt fungerte igjen. Vifte er enkel å komme til så for de som har litt tid er det ikke store jobben. Quote
Recommended Posts