CLK-Andreas Posted October 12, 2016 Posted October 12, 2016 Dette er mitt aller første innlegg her på MB entusiastklubb. Som tittelen sier, så får jeg ikke åpnet bagasjelokket på bilen min. Prøvd med knapp på nøkkel, bryter i bilen og selvfølgelig nøkkelen også. Min bil er en w208 CLK 320 fra 2001. Har fått en kompis til å se på det også, men vi kommer ingen vei. Var hos Bertel O Steen idag for å se om dem kunne få fikset dette, men til ingen nytte. Saken ble bare vondt verre når han bak skranken sa at det vil koste i underkant av 12 000 for ny lås fra Tyskland + arbeid. Det er jo galskap å måtte punge ut med så mye! Er det noen som har erfaring med dette? Nøkkelen har sikkert ikke blitt brukt i låsen på år og dager, hvis ikke i det hele tatt.
Hans Kåre Isdal Posted October 12, 2016 Posted October 12, 2016 Kommer du til låsen. Så kan du dynke den i gym olje..ikkje låsolje. Men tynn olje.
CLK-Andreas Posted October 13, 2016 Author Posted October 13, 2016 Kommer du til låsen. Så kan du dynke den i gym olje..ikkje låsolje. Men tynn olje. Tynn olje, det er notert!
erlend mosling Posted October 16, 2016 Posted October 16, 2016 spray med rustløser, blås med trykkluft i låsen og prøv å vir om låsen gjenta dette mange gnager har hjort dette to ganger før lurt å sure teip rundt blåsepistolen så du får trykk i låsen
Seldal Posted October 16, 2016 Posted October 16, 2016 På min clk, må jeg trykke ned lokket når jeg skal åpne, så prøv å trykk på lokket når noen prøver å åpne med knappen inni bilen/nøkkel..
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now