Cider Posted October 10, 2016 Posted October 10, 2016 Hei, Er det noen som har en bensinpumpe til denne? Evt. delenummer originalt så jeg kan søke på ebay? Tom Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 11, 2016 Posted October 11, 2016 Hør med BOS, det er ikke sikkert du får helt hakeslepp. Mange ganger jeg har sjekket der først, og fått positiv overraskelse Tror det er den samme pumpa til 230E også, men det må du ta med en liten klype salt Quote
Harald Posted October 11, 2016 Posted October 11, 2016 Delenummeret er A 002 091 97 01. Koster €228 hos Mercedes-Benz i Tyskland. Ser ut som det er samme pumpe står i 230E. http://partssearch.mercedes-benz-classic.com/parts/result Quote
Olaf Posted October 11, 2016 Posted October 11, 2016 Prøv å finne Bosch-nummeret, og overgangslister - det er en gammel pumpe som kan ha blitt erstettet av nyere modeller. Så vidt jeg vet brukes den samme pumpa på mange andre biler også, så det kan hende den finnes til mye lavere pris enn MB. Forøvrig, forsøk å ta vare på den 14m slangen som sitter mellom tank og pumpe, den var ikke lagervare da jeg spurte, og den er rådyr! (og det er en dimensjon det er vanskelig å få tak i i skikkelig kvalitet som tåler etanol i bensinen) Med vennlig hilsen, Olaf Quote
Recommended Posts