Iceroseonfire Posted October 10, 2016 Posted October 10, 2016 Bil: B klasse 200 cdi w246. 2013 modell. Bakdørene på bilen min åpner seg ikke. (altså begge sider bak) Det klikker i sentrallåsen uten noen type for ulyd, men likevel går ikke det an å åpne dørene. Verken fra innsiden eller utsiden. Er det noen som har forslag til hva som kan være feil og hva vi bør sjekke? Fins det noen måte man kan få tak i tegninger på dørene? Noen som vet om dette er om vanlig sykdom som skjer ofte? Jeg tar gjerne imot forslag til hva vi kan sjekke selv, ikke bare svar gå på verksted hehe Kan vel nevne at frontdørene låser kun opp førerdøren når jeg trykker på lås opp. Jeg må trykke to ganger for at passasjersiden skal åpnes. Helt fersk mercedes eier så dette kan jo være helt normalt og en innstilling jeg kan fikse. Men tenker det er verdt å nevne sånn hvis det går på det elektriske. Blir glad for all hjelp Quote
Recommended Posts