Iceroseonfire Posted October 10, 2016 Posted October 10, 2016 Heisann. Helt ny mercedes eier og fersk på forumet. Jeg skulle likt å se alt utstyret bilen min har men finner ikke ut av det. Betalt meg inn som medlem her på forumet. Chassi nummeret er: WDD2462011J127680 og er en b klasse 200cdi w246. Vet ikke om man trenger noe mer? Håper det er noen som kan hjelpe meg å finne ut av det. Den skal ha masse utstyr så hadde vært gøy å få se alt den kan Har sett at noen har giddet å finne ut av det og ramset opp listen så hvis noen hadde orket å finne den for meg hadde jeg blitt ekstra glad Quote
E_S Posted October 10, 2016 Posted October 10, 2016 Hadde EPC oppe akkurat nå, så her er det B-klasse.pdf Quote
Iceroseonfire Posted October 10, 2016 Author Posted October 10, 2016 Får man forresten opp servicene den har hatt der også? Eller må man ringe mercedes for å få det ut? Quote
E_S Posted October 10, 2016 Posted October 10, 2016 Nei, EPC er kun en delekatalog, så det får man ikke opp. Quote
Recommended Posts