Jump to content

Recommended Posts

Posted

Er det noen som har erfaring fra BOS Drammen når det gjelder service? Gjør de godt arbeid?

Er det normalt ved service på MB å suge opp oljen istedenfor å tappe ut via bunnpluggen?

Posted

Min erfaring med BOS Drammen er at de er flinke og hjelpsomme, men dyre. Dog, jeg har klart å prute ned prisen på en reparasjon med 4000,- så man kan være heldig.

De andre som reparerer Mercedes i Drammen  har jeg dårligere erfaring med.

Posted

Min erfaring, og en kamerat sin erfaring, er at de er dårlige. Slurvete jobb, dårlig med kunnskap og alt for dyre.

Rutene hans gikk ikke helt opp. Dommen fra BOS i Drammen var at det vr en konstruksjonsfeil i fra fabrikken, og at selve glasset i alle 4 rutene måtte byttes. Kostnad? 2500,- + jobb pr rute. Vel, det var bare og kalibrere vindusheverene. Tok meg 30sekunder og gjøre for han.

På min far sin gamle 210 glemte de ved 3 anledninger og skru på oljelokket etter oljeskift. Resultatet kan man jo selv tenke seg.

Min erfaring, slurvete og møkkete. Min forrige 211 hadde fult av svate fingermerker opp etter a-stolpen etter en service. Klagde på det, og fikk beskjed om at det var en eldre bil, så det var vel ikke så farlig? Gjorde de noe for og fikse det? Nei, det kunne jeg se langt etter. På samme bilen byttet de bremsevæske, fylte spylervæske og byttet vinduspussere. Uten at jeg hadde bedt de gjøre det. Regningen for det kom på 1500,- i tillegg til den servicen bilen var der for og gjøre.

Når jeg klagde på det, og sa jeg ikke kom til og betale for det, så smilte de bare og sa det må du. Jeg hadde ikke bedt de gjøre de tingene, og bremsevæsken ble byttet året før på service grunnet alder. Spylervæske får jeg gratis på jobb sammen me vinduspussere.

Så absolutt ingen av mine biler skal noen gang innom BOS i Drammen. Mulig jeg har vært uheldig, men absolutt ikke så mange ganger.

• 2 weeks later...
Posted

Er BOS i Sarpsborg eller Halden bedre?

Eg har oppdaget oljesvetting i nærheten av dynamo, og når eg spørte verksmesteren hos Nils Wathne Auto i Haugesund, sa han alle turbobiler svettet olje fra slanger. Men turboen er på andre siden og det er kjølevannslange som er nærmeste slange på den siden.

Etter slikt svar, stoler eg ikke på de mer.

IMG_1501.thumb.JPG.0f3730e6e85e240d88b09cdf3cf6af34.JPG

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

Sign In Now
  • Create New...