Eirik Tømmerås Posted October 4, 2016 Posted October 4, 2016 http://www.ht.no/nyheter/2016/10/03/Bildet-av-denne-spesielle-transporten-g%C3%A5r-landet-rundt-13591924.ece Quote
Eirik Tømmerås Posted October 6, 2016 Author Posted October 6, 2016 Ser ut som det er brukt sånne jekkestropper som jeg sikrer last som ligger stødig oppi hengeren. Hadde aldri brukt sånne på en biltransporter en gang. Quote
_s_y_v_e_r_s_e_n_ Posted October 6, 2016 Posted October 6, 2016 Hva er godkjent totalvekt på hengeren her? Hvor mye vet vi om bilen kun skal til skroten og er helt tom for både inventar og motor med drivverk? Kan det rett og slett bare være et skall som ikke veier mer enn hva hengeren er godkjent for? Stropper man det der riktig, og hengeren er godkjent for vekta, kan jeg ikke se noe problemer. Personlig ville jeg gått ned en pallehøyde samt hatt på en hel del mer stropper. Tenker han har forsøkt så godt han kan for å få pallegaflene rett under. Men egentlig er det liten hensikt da hjullasteren bare tar tak i taket på skroten vist han skal dit. Flere stropper hadde gjort susen. Quote
Recommended Posts