Atlep Posted October 3, 2016 Posted October 3, 2016 Hei, som overskriften sier så har jeg erfart noe heller uvanlig, da jeg skulle kjøre ut i dag då var instrumentpanelet i min w211 220cdi 2004 helt dødt,,, det var heller ikke lyd når jeg brukte blinklysene, de virket men uten rele lyden,, lysene i knappene på comanden var også borte, ingen av instrumentene eller varsellampene fungerer ??? Noen som kan ha en ide ?? Mvh Atle å Quote
Hans Kåre Isdal Posted October 4, 2016 Posted October 4, 2016 lukter sikringer. eller rele relatert. Skjedde pluteslig? Quote
Eirik Tømmerås Posted October 5, 2016 Posted October 5, 2016 Eller ledningsbrudd. Det hadde jeg på min 211 da spylepumpa til lyktene sluttet å virke. Dette giddet jeg ikke å knote med så merkeverkstedet gikk på og fant feilen veldig fort, så det kostet ikke så mye. Quote
carlsson w211 Posted October 5, 2016 Posted October 5, 2016 nesten umulig å si uten mere info. kan være ledningsbrud, løs connector, sikring, kortslutning el vannintregning i en el annen boks osv. hva sier diagnosen? google litt så vil du sikkert se at det er en del ute der som har hatt dette problemet. Quote
Recommended Posts