larsianer Posted October 2, 2016 Posted October 2, 2016 Har et rart problem jeg ikke finner ut av,når jeg har på varme apparatet i bilen, så girer den veldig rart, det humper og jeg hører grinding lyder når jeg svinger. Når jeg skrur av varmeapparatet, så er alt suverent, den sliter med å gire ned også når varmen står på. Akkurat som den er i for høyt gear, har ingen feilkoder i gearkasse og motor.eneste feilkode jeg har er fra forvarmeren, den elektriske som skal varme opp førerhuset, når bilen er kald Er snakk om en w211 220cdi 2008 mod, med 455.000km Når bilen er kald så kommer det også lyd fra aircondition pumpa, men når jeg skrur av varmeapparatet, så slutter lyden. Håper noen har et tips hær Quote
Tor Anton Posted October 2, 2016 Posted October 2, 2016 åssen er det hvis varmeapparatet er på å AC av da?? Jeg byttet akkurat AC kompressor på en 210 da den begynte å rommle da den var skrudd på. Da AC var av var det ingen lyd. Noen ganger kom den lyden med en gang den var skrudd på,andre ganger kunne den være stille lenge før lyden kom. Det er vel ingen vakuumslanger på den girkassa der?? Quote
larsianer Posted October 2, 2016 Author Posted October 2, 2016 åssen er det hvis varmeapparatet er på å AC av da?? Jeg byttet akkurat AC kompressor på en 210 da den begynte å rommle da den var skrudd på. Da AC var av var det ingen lyd. Noen ganger kom den lyden med en gang den var skrudd på,andre ganger kunne den være stille lenge før lyden kom. Det er vel ingen vakuumslanger på den girkassa der?? den girer rart, bare jeg har på varmeanlegget, ingen forskjell på om jeg har av eller på ac. noen som vet om jeg kan bruke conductor plate med dele nr:a140 270 11 61 kan jeg bruke alle platene som er tilpasset 722.6 ifølge epc så er dette den jeg skal ha, men jeg ser at på epc tegningen, så er det et lokk"cap" over solenoidene mine, og det er det ikke på min kasse ventilhuset mitt har slutt nr 0006 Quote
Recommended Posts