Marius Bekkelund Posted September 27, 2016 Posted September 27, 2016 Hei igjen. Som fersk 210-eier har jeg et spørsmål til fagfolka: Er det riktig at den skal væra så jeeevelig tung på rattet? Selvopprettinga er også mer eller mindre fraværende... E200K W210 stasjonsvogn avantgarde 2001.
Tor Anton Posted September 27, 2016 Posted September 27, 2016 sjekk filter og olja på servoen. tror du hjulstillinga er bra? Det kan å være nedre bærekule. jekker du opp å skrur av styrestagget så skjønner du mere.
tommern57 Posted September 27, 2016 Posted September 27, 2016 Eller om den har en parameterstyring som ikke er helt frisk? Blir jo også harde på rattet om bilen går i nødmodus
Marius Bekkelund Posted September 27, 2016 Author Posted September 27, 2016 Takker for respons! Har skifta olje og filter, skifta nedre bærekule på venstre side for noen uker siden, og da tenkte jeg over at hjula var tunge å dra over/svinge for hånd da bilen var jekka opp i fronten. Kan det være en struping som gjør at den skal bli tyngre på rattet i fart?
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now