Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei igjen. Som fersk 210-eier har jeg et spørsmål til fagfolka:

Er det riktig at den skal væra så jeeevelig tung på rattet?  :shock:

Selvopprettinga er også mer eller mindre fraværende... :?

E200K W210 stasjonsvogn avantgarde 2001.

 

Posted

sjekk filter og olja på servoen.

tror du hjulstillinga er bra?

Det kan å være nedre bærekule.

jekker du opp å skrur av styrestagget så skjønner du mere.

Posted

Takker for respons!

Har skifta olje og filter, skifta nedre bærekule på venstre side for noen uker siden, og da tenkte jeg over at hjula var tunge å dra over/svinge for hånd da bilen var jekka opp i fronten.

Kan det være en struping som gjør at den skal bli tyngre på rattet i fart?

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...