gr8pics Posted September 24, 2016 Posted September 24, 2016 Hvordan blir jeg kvitt den? Hver gang jeg tråkker på pedalen https://vimeo.com/184112073 Sent from my iPhone using Tapatalk
Tor Anton Posted September 25, 2016 Posted September 25, 2016 uavhengi av lyden så bør du sjekke opp om caliperen glir på glidepinnene sine å at klossene er løse og glir lett på den ramma de sitter i. Antagelig blir lyden borte om alt dette er 100%. På evoen min hørte jeg en lyd alla dette, der var det feste til caliperen som hadde røket.
gr8pics Posted September 25, 2016 Author Posted September 25, 2016 Takk, sjekker opp Sent from my iPhone using Tapatalk
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now