slippern Posted September 22, 2016 Posted September 22, 2016 Hei Da var det min tur til å få erfaring med luftbelgene bake på S211, har kun automatisk nivåregulering.. Det som skjer er at etter noen dager har bilen siget ned jevnt på begge sidene, ikke et stort problem enda da bilen er i bruk hver dag.. Når jeg kom hjem fra sommerferien, ca 10 dager, var bilen helt nede på rompa... Startet bilen og den spratt fort opp igjen.. Her om dagen stod den parkert 2 døgn på flyplassen, da var den ca 5cm lavere på begge sidene, men spratt raskt opp igjen.. Har testet i Star og kompressoren fyller opp bilen innen for angitte spesifikasjoner.. Har ikke helt troen på at det er verken belgene eller kompressoren i seg selv det er noe galt med.. Noen tips mottas med takk
Marevan Posted September 22, 2016 Posted September 22, 2016 Tips er å få has på lekkasjen relativt kjapt så du sliter kompressoren minst mulig. Kjedelig å måtte ut med penger for en ny i tillegg til evnt ny belg. Jeg hadde omtrent samme situasjon som deg, men sank mest på den ene siden. Problem løst ved bytte av belg. Sent from my SM-G920F using Tapatalk
110alflor Posted October 6, 2016 Posted October 6, 2016 Sjekk plastkoblingen ved kompressoren iallefall normal plass for slitasje på e220 w211
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now