Nils Posted September 22, 2016 Posted September 22, 2016 Hei. Har byttet alle 4 dysene på min w211 220cdi etter "svartedauen". Har skjønt at man bør kjøre en "injector adjustment" etter dette. Jeg har Star diagnoe og kom helt fram til der jeg skulle legge inn verdier for hver sylinder. Når jeg legger inn avlest tall på injektor 1 på sylinder 1 får jeg "invalid value". Her står jeg fast...! Noen kvalifiserte tips??
Nils Posted September 23, 2016 Author Posted September 23, 2016 Ja det er jo en åpenbar mulighet.. Men jeg har prøvd flere ganger, på flere dyser, og dobbeltsjekket tallene. På de gjeldene verdiene inneholder det både bokstaver og tall. På de nye dysene er det bare tall. Vet ikke om det har noe å si men...
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now