Jump to content

Recommended Posts

Posted

Hei.

 

Har byttet alle 4 dysene på min w211 220cdi etter "svartedauen". Har skjønt at man bør kjøre en "injector adjustment" etter dette. Jeg har Star diagnoe og kom helt fram til der jeg skulle legge inn verdier for hver sylinder. Når jeg legger inn avlest tall på injektor 1 på sylinder 1 får jeg "invalid value".

Her står jeg fast...!

 

Noen kvalifiserte tips??

Posted

Ja det er jo en åpenbar mulighet.. Men jeg har prøvd flere ganger, på flere dyser, og dobbeltsjekket tallene.

På de gjeldene verdiene inneholder det både bokstaver og tall. På de nye dysene er det bare tall. Vet ikke om det har noe å si men...

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



Sign In Now
×
×
  • Create New...