Bøff Posted September 22, 2016 Posted September 22, 2016 2016 Mercedes Vito Tourer Pro 119 4x4. Kjøpt ny og fikk den overlevert i slutten av juli. Den fikk montert inn taksameter og tatt i bruk som Taxi umiddelbart. Problem: Dab radio ikke mulig å få levert! FM radio med utrolig dårlig mottak! Har installert og testet flere Dab adaptere og flere typer antenner. Endte opp med ett Dab adapter som er koblet på USB inngangen på den originale radioen. Antennen jeg endte opp med, er en original antenne kobling fra W169, som kobles til på høyre A stolpe og videre på original antenne ledning fra frontvinduet. Dette gir det foreløpig beste resultatet, men dessverre ikke godt nok for meg. Da det stadig hakker og mister signal. Er veldig skuffet over å ha gitt over 800' for en Vito Tourer "uten" radio... Spørsmål Må jo være flere enn meg der ute med ny Vito? Hvordan er deres opplevelse av radio'en? Hva har dere eventuelt gjort? Bilen brukes i dag med Spotify og Internett radio, og bruker utrolige mengder med datatrafikk! Hjelp
Tor Anton Posted September 22, 2016 Posted September 22, 2016 vet det ble gjort en test på antenner å det var stort sett bare de som du skrur fast som var best. googler du så finner du nok noe på det.
Recommended Posts
Please sign in to comment
You will be able to leave a comment after signing in
Sign In Now