hatchback Posted September 21, 2016 Posted September 21, 2016 Heisann, grønnskollingen her har fått tak på god gammal W123. Til nå har den ståt i garasje og skal nok pusses opp en del. Er temmelig blank - eier fin liten konebil, og har ikke peiling på bilmekking i det hele tat, så lurte på om det er mulig å få litt 101 hjelp? Er det lokalavdelingen jeg skal ha tak på og dra med i garasje og se hvordan man egentlig gjør sånt her? Quote
tommern57 Posted September 21, 2016 Posted September 21, 2016 Dersom du indikerer hvor, sånn cirka, du holder til i landet, er det lettere å foreslå noe Quote
Olaf Posted September 21, 2016 Posted September 21, 2016 Klikk her, så finner du mange linker til verkstedhåndbøker og tips om alt mulig for W123: Samling av W123 linker, mange av dem dekker også andre modeller Og bruk forumet, her er det mange som har hatt W123 i mange år. Mled deg inn, så tjener du fort inn medlemsavgiften med de rabattene du får på deler. Og noe av det viktigste: VI VIL HA BILDER! Med vennlig hilsen, Olaf Quote
hatchback Posted September 22, 2016 Author Posted September 22, 2016 He, jo, bor i Oslo, så det er vel de gutta jeg skal ha tak på. Det sier seg selv Takk for linktips, det så bra ut! Da er det i hvert fall noe å begynne på. Skal hente bilen først, den står i garasje nå. Da blir det bilder Quote
Olaf Posted September 22, 2016 Posted September 22, 2016 Bare si fra, jeg er innfødt Oslogutt! Med vennlig hilsen, Olaf Quote
Recommended Posts