Jump to content

"Oppstartsmøte" lokallag Østfold


Thomas Madsen

Recommended Posts

MBE Lokallag Østfold 

Vi holder oppstartsmøte ved McDonalds Mosseporten Torsdag 22 September 2016 kl 18:00

Jeg håper med dette å få dratt i gang Mercedes-Benz Lokallag Østfold, dette ble prøvd tidligere også men stoppet dessverre opp ila vinteren 2015/2016. Jeg er klar over at jeg legger hodet på huggestabben ved å gjøre dette og stiller derfor til vervet «lokallagsleder»  og altmuligmann i oppstarten, har du derimot et ønske om å bidra er dette hjertelig velkomment.  På første møte holder vi da et enkelt valg av lokallagsleder og sekretær. Noe mer trenger vi strengt tatt ikke før vi blir flere aktive og det blir mer «trøkk» . Tanken bak dette er å få i gang litt enkel møteaktivitet rundt om i Østfold (Mysen, Askim, Moss, Fredrikstad, Sarpsborg og Halden). Vi kan dra flere steder også selvsagt, men tanken er å variere litt til vi evnt. finner et fast sted å være.  Har du ønsker/tips til steder vi kan besøke så rop ut. Jeg har vært i kontakt med et par steder og jobber med dette fremover.  I dag er det stjernedager på Andresen Bil Askim, lokallag Oslo tar seg en tur utover, så vi burde da klare å møte opp med noen biler vi også. Andresen bil stiller med grillmat/drikke i følge «facebook» siden til Andresen bil, mye fint å se på…  

 

Agenda 22.09.16

1/16 Valg av lokallagsstyre

Thomas Madsen stiller til vervene lokallagsleder og sekretær

 

2/16 Fremtidige møter

Hvor ofte skal vi ha møter ?. I oppstarten ser jeg for meg ca hver 14dag/3 uke. Hva mener resten ?

 

3/16 Aktiviteter

Har vært i kontakt med par steder og jobber videre med dette, ønsker fra medlemmer

 

4/16 Lokale avtaler

Vi må få i gang noen lokale avtaler, har vært i kontakt med Andresen Bil (Ski og Askim) og skal i møte med dem etter stjernedagene

4/16 evnt

Noe jeg har glemt ??

 

Ferdig ?

 

 

NB, fint om du kan være med på tur til Andresen Bil Askim i dag. Vi prøver å være der rundt 18:30ish tiden. Lokallag Oslo har satt det opp som dagens cruisingtur.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...